Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Var arb.ledig da jeg fant ut at jeg var gravid. Fikk panikk og søkte på en butikkleder-stilling som jeg egentlig ikke ville ha. Men måtte ha jobb,så derfor ble det slik. Nå har jeg jobbet i et par mnd snart og jeg takler bare ikke jobben. Er ingen ledertype,og jeg sliter og gruer meg til hver dag på jobb. Er 4 mnd igjen til permisjonen starter og jeg aner ikke hvordan jeg skal holde ut :-( Er altfor mye stress og ansvar, og jeg har vondt i hodet hver dag på jobb. I tillegg sliter jeg med bekken og vonde bein. Gråter meg ofte i søvn og aner ikke hva jeg skal gjøre frem til permisjon. Jeg har det ikke godt! Huff,angrer på at jeg søkte og sa ja til jobben,men samtidig måtte jeg jo ha jobb fortest mulig. Anonym poster: b9192b15f6944210e25fe228b175d3c3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Enten slutter du og får klare deg med engangsutbetalingen ved førsel eller så biter du tenna sammen og jobber 4 mnd til. Anonym poster: 81620e1a70698d24aa8f54c2dc140e83
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Pust dypt inn - bestem deg for å klare det. Lag deg en prioriteringsliste over hva du skal gjøre for å klare det. Noe du kan delegere? Anonym poster: 0120a3e4580a2ec5f872d6e7a75458d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå