Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Huff.. Er 9 dager over termin og har nesten hver natt de siste ukene drømt at vi får babyen vår men at vi glemmer henne igjen i bilen over natten når vi kommer hjem med henne. Drømmer at jeg våkner om morgenen og kommer på at Herre min, babyen vår har sittet i bilen uten hverken tilsyn eller mat i nesten et døgn. Huff.. Hvorfor drømmer man slike syke drømmer? Våkner jo med hjertebank og dårlig samvittighet hver gang, og er livredd for at vi har skadd henne, helt til jeg kommer på at babyen fortsatt er i magen.
SophiesMum<3 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde akkurat samme type drømmer da jeg gikk gravid. Jeg kunne drømme at jeg glemte henne igjen på togstasjonen og at jeg selv satt på toget. Og når jeg kom tilbake var jenta borte. :-/ det er så ekkelt, men det er jo lite sannhet i disse drømmene da, heldigvis :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2013 Mulig det henger sammen med den saken som var i media for noen uker siden om den pappaen i sverige som glemte barnet sitt i bilen en hel arbeidsdag, og da han kom på det var barnet dødt.. Men er så vondt å drømme slik.
SophiesMum<3 Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde også mareritt i flere dager etter å ha hørt om den historien. Noe av det værste jeg har hørt på lenge :-( Jeg skjønner det er ubehagelig p drømme slike drømmer, men når barnet er kommet, så er det nok større sjanse for at du glemmer deg selv i bilen, fremfor barnet ;-) jeg rotet så utrolig mye etter fødselen, at jeg konstant manglet noe jeg skulle ha. Hver eneste gang jeg skulle på butikken eller noe, så var enten pengboka eller bankkortet glemt igjen hjemme. Men jenta, hun hadde jeg med :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Det er for at du skal forberede deg på mammarollen, at du nå skal passe ekstra godt på så slike ting ikke skjer.. Du vet denne underbevisstheten folk snakker om Anonym poster: d031b8d6cb03f80bfcb9ad64f2e02d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå