Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Hvordan klarer dere det? Anonym poster: 0f24981f4e806f1f0a3676c4edee2790
Skautrollet Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 de fleste har vel slike allergivennlige hunder vil jeg vel tro
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 jeg er allergisk mot katt, ble det etter noen år med katt i hus, og jeg har nå katten ennå. støvsuger ofte, og vasker meg godt på hendene etter at jeg har klappet katten. den er mye ute også så det plager meg ikke veldig i hverdagen. har også allergitabl liggende hvis det skulle bli ille en dag. Anonym poster: 1eb9a6f85486c3fabf61f0d303a27b83
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde en labrador (har katt nå) og jeg er allergisk, men jeg syns at livet uten dyr er så tomt. Har alltid hatt dyr og er oppvokst på gård. Har stort sett gått på zyrtec helt siden ungdommen, bortsett fra tiden jeg har ammet. Men er allergisk mot støv og pollen osv også. Tok en tid slik allergisprøyte som hjalp godt. Nå skal jeg snart igang med amming igjen så da blir det vel å sjekke ut noe ammevennlig medisin. Er så vant til at nesen renner at jeg tenker lite over det, har barealltid snytepapir i nærheten, og prøver å unngå å klø meg i øynene om jeg er på besøk hos noen med fremmede dyr, blir på en måte litt vant til mine egne og reagerer mye mer på andre sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå