Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Haha, skjønner ideen til Libero sin reklame på siden her, men hahahaha, 4500 magiske øyeblikk, med såre stumper og stinkende bæsjebleier? Nei, tror ikke det. Gi meg en magisk bæsjebleiefjerner, jeg gir 4500,- for det, og så skal jeg kalle det et magisk øyeblikk. Gleder meg svært til denne magiske bleieperioden er ferdig. Anonym poster: 978f1a7e622df84c911f46ea6eba3890
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Begynner å bli så møkklei (haha) bleier... usj. Gleder meg til å slippe å skifte. Gruer meg til minstemann kommer i makkeperioden og trassen... Tror jeg må avvenne 3åringen snart, fått nok av bleieskift der, men han er nok ikke enig.. Anonym poster: 81a0cd8cc90bd8349aa5ca7c47c5b2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå