mamma_til_gutt Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Venninnen min får snart en jente og jeg har lyst til å kjøpe gave. Hun er veldig opptatt av kvalitet og kjøper mye dyre merker. Kan ikke komme med klær fra kjedebutikker til henne akkurat.. Selv kjøper jeg mest kjedeting, så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.. For 2-300 kroner får jeg jo knapt et par sokker og det føler jeg blir litt teit. Noen tips? Trenger noe til storebror på 18 måneder også forøvrig.
mamma_til_gutt Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2013 takk for tips! Eventyrbok kanskje ja.. Flere forslag?
MamaLadyBug Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Jeg synes du skal la venninnen din kjøpe disse dyre klærne selv. Man kan ikke forvente at andre skal bruke mange hundrelapper for å tilfredsstille hennes behov. Da er det heller ikke nødvendig å kjøpe klær du vet hun ikke kommer til å sette pris på. Du kan jo kjøpe en liten kurv og legge oppi en smokk, et par basic bodyer, olje, et par småpakker med kleenex og et par småpakker med våtservietter, en kul smekke, kanskje et søtt skilt til å henge over sengen (jeg har et nydelig et fra kid - litt shabby også står det "cherish simple toys") et babyhåndkle, noen søte sokker, en håndkrem og ansiktsmaske til mor og kanskje favorittsjokoladen hennes f,eks Til storebror så holder det sikkert å kjøpe noe du vet han liker. Småbiler, duplo e.l.
mamma_til_gutt Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2013 men hun krever jo ingenting.. Jeg vet jo bare hva hun liker og ønsker å treffe med gavene. Ser ikke poenget med å bruke penger på ting som blir liggende i en skuff, selv om hun helt sikkert blir glad for det.. Derfor jeg tenker å få litt tips
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 Jeg synes du skal la venninnen din kjøpe disse dyre klærne selv. Man kan ikke forvente at andre skal bruke mange hundrelapper for å tilfredsstille hennes behov. Da er det heller ikke nødvendig å kjøpe klær du vet hun ikke kommer til å sette pris på. Du kan jo kjøpe en liten kurv og legge oppi en smokk, et par basic bodyer, olje, et par småpakker med kleenex og et par småpakker med våtservietter, en kul smekke, kanskje et søtt skilt til å henge over sengen (jeg har et nydelig et fra kid - litt shabby også står det "cherish simple toys") et babyhåndkle, noen søte sokker, en håndkrem og ansiktsmaske til mor og kanskje favorittsjokoladen hennes f,eks Til storebror så holder det sikkert å kjøpe noe du vet han liker. Småbiler, duplo e.l. Det forslaget der hørtes dyrt ut... Uff... Men, for så vidt en god ide. Selv har jeg for alltid og evig droppet å kjøpe klær til andre i barselgave. Har erfart at både jeg selv og andre setter mest pris på å ordne med dette selv. I stedet har jeg kjøpt et finere babyteppe, eller enda billigere; en liten ranglebamse med litt sjarme. Anonym poster: fed79fa414b7b3fc7a98961cb093dd02
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 En rangle eller en bok er det første jeg tenker på. Kansje en sangbok med barnesanger? Til barnet på 18 mnd anbefaler jeg en liten, solid lekebil. Anonym poster: d551023bc049f9071f947344476582f8
mamma_til_gutt Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2013 En sånn sophia bitegiraff . JA! Det skal jeg kjøpe faktisk takk damer!
MamaLadyBug Skrevet 22. mai 2013 #10 Skrevet 22. mai 2013 Jeg synes du skal la venninnen din kjøpe disse dyre klærne selv. Man kan ikke forvente at andre skal bruke mange hundrelapper for å tilfredsstille hennes behov. Da er det heller ikke nødvendig å kjøpe klær du vet hun ikke kommer til å sette pris på. Du kan jo kjøpe en liten kurv og legge oppi en smokk, et par basic bodyer, olje, et par småpakker med kleenex og et par småpakker med våtservietter, en kul smekke, kanskje et søtt skilt til å henge over sengen (jeg har et nydelig et fra kid - litt shabby også står det "cherish simple toys") et babyhåndkle, noen søte sokker, en håndkrem og ansiktsmaske til mor og kanskje favorittsjokoladen hennes f,eks Til storebror så holder det sikkert å kjøpe noe du vet han liker. Småbiler, duplo e.l. Det forslaget der hørtes dyrt ut... Uff... Men, for så vidt en god ide. Selv har jeg for alltid og evig droppet å kjøpe klær til andre i barselgave. Har erfart at både jeg selv og andre setter mest pris på å ordne med dette selv. I stedet har jeg kjøpt et finere babyteppe, eller enda billigere; en liten ranglebamse med litt sjarme. Anonym poster: fed79fa414b7b3fc7a98961cb093dd02 Trenger ikke være dyrt Jeg har gjort dette flere ganger og kommer forholdsvis billig ut av det Siste jeg lagde: 1. Babyhånkle - jeg kjøper ikke dem med hette, kun et vanlig et. Mykt med fin farge. 40kr 2. Basic body - 40kr 3. Hand&facewipes - 20kr 4. Skilt fra kid - 40kr 5. Skrubb og maske til mor - (halv pris på apotek) 60kr 6. olje - 20kr 7. sokker - 20kr 8. kleenex - 10kr (kjøpte en pakke med morsomme figurer på innpakningen, ga ikke bort alle) Danderte pent i en kurv som jeg kjøpe på 70% på Floriss. Den kostet meg 50kr. Cellofan fikk jeg gratis. Kurven kan brukes til så mangt etterpå også. 300kr sånn ca. Man bruker jo litt til på å finne tilbud og slikt da men jeg synes det er morsomt Men en pen bok er også fint. Jeg liker å gi det i dåpsgave
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #11 Skrevet 22. mai 2013 Du kan få tak i mye fint av merkeklær på nettet til en billig penge. Sjekk på Familiebutikken, Ellos, mortil3, lekmer Anonym poster: 7e21cbaa771cbe491e216f26a23dd896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå