Gå til innhold

Sex og sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt på nett angående sex og nye ting som høres spennende ut. Hva som er godt for han osv. Det som hele tiden går igjen er å stimulere prostata til mannen. For å gjøre det må en opp i rompa. Er det noen som faktisk har prøvd å stimulere dette område hos partneren. Hvordan var reaksjon, brukte du noe form for leketøy som butt plugg eller bare en finger? Hansker eller ikke. Hva med glidemiddel? Jeg tror min mann ville likt det for han blir "litt vill" når jeg berører han i nærheten av rompehullet, men som dere ser er jeg veldig usikker. Noen tips?

Anonym poster: d505e8e5387fadaf946fb1242283348e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hansker??!

Bruk en finger og masse glidemiddel. Snakk med mannen din om det først, du skal aldri gå opp der uten tillatelse. Ta det stille og forsiktig, i hans tempo. Vær lydhør for hvordan kroppen hans reagerer, og snakk sammen underveis!

Det kan bli en helt super opplevelse for dere begge hvis dere gjør det rett og ingen får vondt :)

Skrevet

En liten forsiktig finger gjør susen ;)

Anonym poster: faa130606e37f32c8ddd709e91f46792

Skrevet

Takker for svar. Hvor langt inn må jeg for å treffe dette punktet. Er det vanskelig å finne?

Skrevet

Husker Cecilie kjernsli en gang sa inn til gifteringen. Her vet jeg ikke helt om vi har funnet spesielt det punktet, men han liker at det noen ganger skjer ting rundt der og litt inni. Men kommulikasjon er det viktigste. Han vil kunne kjenne hva som er godt og ikke.

Anonym poster: d16513b2727916508c0198ef8c1cabe0

Skrevet

Viktigst er å snakke om dette, samboeren her liker å bli massert mellom pungen og rompehullet, men er uaktuelt med finger opp i rompa som han sier.. et godt tak i rumpeballen når det går for han gir kraftigere utløsning

Anonym poster: 9b6c0d390cab87a9b9f14a40887c4159

Skrevet

Vi er ikke så flinke til å snakke sammen om sex, men jeg er ganske sikker på at han kommer til å like det. Før jeg leste om dette punktet i rompa, misstenkte jeg han for å være "litt" homo, men ser nå i ettertid at det faktisk er en grunn for at han blir vill når jeg nermer meg rompa hans :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...