Gå til innhold

Problematiske tanker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Merker at jeg har litt problemer med å formulere meg men håper det er forståelig.

Jeg har nå vært i et forhold i snart 12 måneder. Dette er det beste forholdet jeg noen gang har hatt. Vi har hatt helt fantastisk sex og har det fortsatt, og vi elsker hverandre utrolig høyt.

Men for ikke så veldig lenge siden (ca 2-3 måneder siden) skjedde noe som har fått meg på tanker som jeg har problemer med å slutte å tenke på. Kjæresten og jeg pratet litt om forskjellige sex stillinger osv, som førte til at vi pratet om anal sex. Hun kom til å nevne at hun hadde hatt anal sex med eksen sin. Nå har det seg slik at vi også har prøvd det en gang, men vil påstå at det har vært et mislykket forsøk. Jeg har spurt i ettertid om ikke vi kan prøve igjen. Hun sier at hun har lyst til å prøve det, men når jeg spør om hun har lyst til å gjøre det når vi har samleie, så virker det ikke som hun har lyst. Hun sier at hun heller vil vente til en annen gang. Noe som jeg respekterer.

Problemet for meg er at jeg går rundt å lurer på hvorfor hun ikke vil ha det og hvorfor hun fortsetter å utsette det hver gang jeg spør om det. Og hvorfor har hun villet ha anal sex med eksen sin men ikke med meg(ut i fra hva jeg tolker). Jeg vet at hun elsker meg veldig høyt og jeg henne. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på dette.

Dette gjør meg litt frustrert og jeg synes det er en flau ting å hekte seg opp i. Jeg har prøvd å manne meg opp til å prate med henne om dette, men jeg er redd for at hun skal bli sur, og at hun skal tro at alt jeg tenker på er å ha anal sex med henne.

For meg så handler det ikke om anal sexen i seg selv, det kunne like godt vært hva som helst, f.eks

Jeg liker å se Starwars filmer men hun vil ikke se dem med meg fordi hun synes de er kjedelige. Men hun har sett dem med eksen sin. Hadde dette vært sant ville jeg blitt veldig skuffet og godt rundt å tenke på hvorfor hun ville se dem med eksen min men ikke med meg.

Er dette normalt å hekte seg opp i? Jeg antar jeg dealer med en type form for sjalusi, selv om jeg ikke føler meg sjalu på eksen hennes eller sjalusi generelt.

Uansett vil jeg bare vite om jeg burde bare ta tak i meg selv og manne meg opp å glemme det hele, eller er det faktisk normalt å gå rundt å tenke på slikt. Bør jeg da ta det opp med henne, i så fall, hvordan? Håper det er en grei måte å ordne opp i dette, da det begynner å bli et problem som fører til et lite hat over meg selv for å tenke slikt i første omgang.

Anonym poster: f103f1fa96ed5dc1c012f767c5129d43

Anonym poster: f103f1fa96ed5dc1c012f767c5129d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og eksen hennes har antagelig ikke samme str på penisen.. Eksen min var mindre, så analsex med han var null stress, mens samboeren er større, syntes det var ubehagelig stort å få "der bak" og ble skremt av det, vil gjerne prøve igjen med han, men skremmende.. Kanskje det er lik for henne?

Anonym poster: ac04a1fbc3d882bd72a3a2d755254545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...