Gå til innhold

Muslimske ungdommer som raserer Sverige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om medias knebling av hva som skjer i nabolandet vårt? Dagbladet har fått en eller annen organisasjon til å uttale seg om grunnen til opprøret og skylder det på arbeidsledighet, mens hvis man leser skikkelige nyheter såkkommer det frem at politiet har skutt en muslim som angrep mennesker med machete. Dette er rett og slett en hevnaksjon mot politiet. En politimann blir slått ned mens alluh akhbar ropes i bakgrunnen. Er vi naive? Hvor langt skal dette gå?

Anonym poster: 4621303e9a98712abb2a41687118741a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har ikke lov til å snakke om det som skjer i Europa. Det er ikke politisk korrekt.

Men om man ser utenfor de største avisene her i Norge så ser man en skremmende utvikling ikke bare her, men i resten av verden hvor muslimer bosetter seg. Deres levesett og tankemåte er ikke kompatibel med vår, og det kommer til å ende i katastrofe, som det har gjort siden religionens morgen.

Anonym poster: 10f13e96e9f5ff741720dce81cad4d25

Skrevet

De som blir tatt i å ikke følge lovene i landet, bør straffes med utvisning til landet de kom fra.

Anonym poster: 95595cbfcdc54104aa13b0c4cb1e4c1a

Skrevet

De som blir tatt i å ikke følge lovene i landet, bør straffes med utvisning til landet de kom fra.

De fleste av dem kommer nok fra Sverige. Eller mener du at man skal bla bakover i generasjonene og se hvilket land foreldrene eller besteforeldrene innvandret/flyktet fra? Hvor langt bakover skal man i så fall lete, og hvor villig tror du andre land er til å ta imot bråkmakere med svensk statsborgerskap?

Skrevet

De fleste av dem kommer nok fra Sverige. Eller mener du at man skal bla bakover i generasjonene og se hvilket land foreldrene eller besteforeldrene innvandret/flyktet fra? Hvor langt bakover skal man i så fall lete, og hvor villig tror du andre land er til å ta imot bråkmakere med svensk statsborgerskap?

De som er svenske statsborgere må også straffes, det er vel det fengsel er til for. Lovbrudd bør straffes så hardt de ikke vil gjøre det igjen, og når en har gjort lovbrudd trenger de ikke klage på at det blir servert gris til middag.

Skrevet

Det er ikke politisk korrekt å diskutere slike saker! Et ikke-tema i den offentlige debatten.

Anonym poster: cba7fd4e678e1c97c112278375103c97

Skrevet

Det har ikke noe med om de er svenske statsborgere, men de har den muslimske holdningen som jeg blir mer og mer skeptisk til. De er voldlige og farlige.

Anonym poster: cf132ebfca86ba94d205b4cee977595c

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hi - kan du ikke finne noe annet for å beskrive og trekke folk til å lese tråden din enn muslim ?

I tilfelle du ikke er klar over det : det er en enormt stor forskjell på en som kaller seg muslim og handler i det han mener er islams navn, og en ekte muslim.

En ekte muslim ( altså en som følger koranen basert på hva den egentlig formidler) ville aldri finne på å gjøre slike handlinger.

Kjenner jeg blir utrolig provosert over at folk ikke forstår denne forskjellen og dermed er med på å gjøre ryktet til muslimer enda værre enn det der er.

Skrevet

Hi - kan du ikke finne noe annet for å beskrive og trekke folk til å lese tråden din enn muslim ?

I tilfelle du ikke er klar over det : det er en enormt stor forskjell på en som kaller seg muslim og handler i det han mener er islams navn, og en ekte muslim.

En ekte muslim ( altså en som følger koranen basert på hva den egentlig formidler) ville aldri finne på å gjøre slike handlinger.

Kjenner jeg blir utrolig provosert over at folk ikke forstår denne forskjellen og dermed er med på å gjøre ryktet til muslimer enda værre enn det der er.

Da vil jeg påstå at ekte muslimer er praktisk ikkeeksisterende...

Slik neandertalsk holdning og måter å reagere på gjør de i sine egne hjemland også hvis det er noe de er uenige i.

De er ikke i stand til å ta tak i problemer på andre måter enn å fyre på ting, drepe og voldta... Det ser man jo hver gang det er noe de ikke liker, de tar helt av!

Anonym poster: 45c8689751d9a2a0adddb70f67e55ad5

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Da vil jeg påstå at ekte muslimer er praktisk ikkeeksisterende...

Slik neandertalsk holdning og måter å reagere på gjør de i sine egne hjemland også hvis det er noe de er uenige i.

De er ikke i stand til å ta tak i problemer på andre måter enn å fyre på ting, drepe og voldta... Det ser man jo hver gang det er noe de ikke liker, de tar helt av!

Jeg ber deg lese det jeg skrev nok en gang. Selv om du er født i et muslimsk land betyr ikke det at du er den perfekte muslim.
Skrevet

De legger sikkert lokk på det for ikke å sette griller i hodet på norske muslimer. Helt greit for meg

Anonym poster: eeeb63d3983e5053753b82e22a9fba1c

Gjest sug lut
Skrevet

Hvilke kilder er det du baserer deg på siden du vet noe media i Norge ikke trykker?

Skrevet

Hva mener dere om medias knebling av hva som skjer i nabolandet vårt? Dagbladet har fått en eller annen organisasjon til å uttale seg om grunnen til opprøret og skylder det på arbeidsledighet, mens hvis man leser skikkelige nyheter såkkommer det frem at politiet har skutt en muslim som angrep mennesker med machete. Dette er rett og slett en hevnaksjon mot politiet. En politimann blir slått ned mens alluh akhbar ropes i bakgrunnen. Er vi naive? Hvor langt skal dette gå?

Anonym poster: 4621303e9a98712abb2a41687118741a

"En muslim"? Jeg har lest om hendelsen, men kan ikke huske at hans personlige tro var poengtert. Vet heller ikke noe om livssynet til disse ungdommene. Det at de har ikke-vestlig bakgrunn betyr ikke at de er muslimer. Og om de er muslimer, gir ikke det en forklaring på vandalisme. Faktisk.

Anonym poster: d75fd14200c76a88fdb2560bfedd1dd8

Skrevet

Jeg forstår ikke...jeg har da fått med meg at det var pga den episoden med 69 åringen. Hvor var du HI da nyheten sprakk? På vidda?

Dessuten vet vi ikke så mye om den episoden.. Sånne opprør lages som regel av rykter som sprer seg. Politiet har forresten sett vanekriminelle i denne gjengen, voksne..

Piffe opp litt i en kjedelig hverdag?

Anonym poster: 1d3c58ace048f390d5625480bec8123c

Skrevet

Steinkasting er ikke akkurat en skandinavisk måte å rydde opp i uenigheter på. Eller hva?

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Steinkasting er ikke akkurat en skandinavisk måte å rydde opp i uenigheter på. Eller hva?

Å kom igjen da ! Er det mulig ?
Skrevet

Du vet ikke så mye om arbeiderklassekampen, gjør du? Siterer en viss forfatter som skrev romaner med handling fra den tiden: "Hent pukksten, guttær!"

Anonym poster: d75fd14200c76a88fdb2560bfedd1dd8

Skrevet

Mulig en eller annen nordmann kaster stein også, eller gjorde det tilbake på 18 - 1900 tallet.

Jeg snakker om hvordan vi løser problemer i Dagens morderne samfunn.

Skrevet

* det skal selvsagt stå moderne. :)

Skrevet

Jeg nekter å tro at etniske svenske ungdommer er oppdratt til å reagere på slike vanvittige måte fordi politiet prøver å beskytte sitt samfunn. Dette vitner om en langt mer primitiv tilnærming og et hat og raseri mot politi og stat vi i Skandinavia skjelden ser. Jeg fatter ikke hvordan enkelte av dere kan ta så lett på dette. Å kalle disse ramponerende, bilbrennende og steinkastende ungdommene for svensker er jo rett og slett et hån mot det svenske folk.

Anonym poster: 17184d01e3ca14f0a1d790040225b0ef

Skrevet

Det hjelper og lempe fleir inn i skandinavia. Og vere blir det med åra. Blir slik demostrasjoner som dei har i lande sitt. Tilslutt blir vi steina for utoskap.

Anonym poster: 6c784557f6569c4a6d2b48d8b24cfb01

Skrevet

Å kom igjen da ! Er det mulig ?

Er det?

Skrevet

Nei heldigvis har vi vel krabbet opp fra den primitive epoken der steining, sette fyr på damer, kaste de i fengsel fordi de har blitt voldtatt, drepe dem fordi de har vanæret deg ved å hilse på nabogutten osv. Ikke alle samfunn/folkeslag som har greid å utvikle hjernen sin i takt med samfunnet. Noen foretrekker å fortsette å være neandertalere. Bur dem inne i årevis. Søppel er de. Lever i ett land som Sverige det du blir tatt vare på uansett etnisitet, folkeslag, samfunnslag, uavhengig av arbeidsevne osv. Og så er dette takken??? Fysj

Anonym poster: 03e06b2f13081edf4e5159f777da57d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...