Gå til innhold

vedr. belønningsskjema..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ved et par anledninger brukt klistremerkeskjema for belønning til fireåringen vår. Denne gangen har vi brukt det fordi han plutselig begynte å tisse seg ut daglig i bhg. Han fikk da klistremerke for hver hele dag uten tisseuhell, og en premie etter først tre klistremerker, så fem og tilslutt etter sju klistremerker... Nå har han vært veldig flink en stund, og det er flere uker siden siste tisseuhell.

Så kommer spørsmålet - tenker dere det er greit at skjemaet bare "fades ut" eller bør man ha en avslutningsseremoni på noen måte?

De andre gangene vi har brukt det har det bare fadet ut, og innimellom har han spurt etter klistremerke fordi han var flink, og har da fått det, men som regel har han ikke husket på det.

jeg ser bare for meg at hvis jeg tar en lang prat med han om at klistremerkeskjemaet er over osv, så vil han protestere og synes det er leit, og kanskje begynne å tisse seg ut igjen... Nå har han ikke spurt etter klistremerke på flere dager heller, så da må det vel være greit å bare la det gli ut?

Hva tenker dere?

Anonym poster: 6aaa0d8276dab6d6d8d3cbb5262e668b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...