Gå til innhold

falske negler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har satt på falske negler. gjorde dette i utlandet å glemte å spørre hvor ofte jeg må fylle på? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca hver 3.-4. uke

Anonym poster: e767227efb27045f0d29365afbe84f78

Skrevet

Tusen Takk :-) hva ligger prisen på sånn ca

Skrevet

Jeg synes det trengs etter 2 uker. Prisene varierer vel fra rundt 400-900,- for påfyll.

Skrevet

Djeezez... Så altså ca 1000 kr i mnd for å "fylle på" falske negler? Hva koster det å lime på de i utgangspunktet da?

Enda en ting jeg ikke skjønner vitsen med. Synes ikke det er så veldig fint heller. Og fryktelig upraktisk? Er det ikke bedre med velstelte ekte negler?

Anonym poster: 3fa2504460bd17ef8775a809014cfb89

Skrevet (endret)

Djeezez... Så altså ca 1000 kr i mnd for å "fylle på" falske negler? Hva koster det å lime på de i utgangspunktet da?

Enda en ting jeg ikke skjønner vitsen med. Synes ikke det er så veldig fint heller. Og fryktelig upraktisk? Er det ikke bedre med velstelte ekte negler?

For de av oss som sparer og sparer men aldri får litt lengde på neglene uten at de fliser seg og blir stygge, så er løsnegler en finfin ting :) Jeg er forsåvidt mye i stallen, og der er det håpløst å skulle ha lange negler.

Jeg synes ikke noe om 3 cm lange negler i alle mulige farger. Jeg kjøper korte negler, bare for at hendene mine skal få et litt bedre helhetlig "uttrykk" ;)

Neglene jeg bruker sitter på i 6-8 dager, så går jeg 1-1,5 uke uten. Bruker vel maks 100,- i mnd på løsnegler :)

Endret av Yzma
Skrevet

For de av oss som sparer og sparer men aldri får litt lengde på neglene uten at de fliser seg og blir stygge, så er løsnegler en finfin ting :) Jeg er forsåvidt mye i stallen, og der er det håpløst å skulle ha lange negler.

Jeg synes ikke noe om 3 cm lange negler i alle mulige farger. Jeg kjøper korte negler, bare for at hendene mine skal få et litt bedre helhetlig "uttrykk" ;)

Neglene jeg bruker sitter på i 6-8 dager, så går jeg 1-1,5 uke uten. Bruker vel maks 100,- i mnd på løsnegler :)

Ok da... Jeg har helt motsatt problem nemlig, lange, tykke negler som vokser som ugress og må klippes hele tiden, føler jeg. Plutselig er de så lange at de er i veien. Har aldri knekt en negl! Jeg er mest fornøyd de to-tre dagene neglene er nyklipte og passe lange. Så for meg virker det å lime på ekstra lange negler som å påføre seg et ekstra handicap.

Skrevet

Aldri betalt mer enn 500 kr for påfyll jeg.

Skrevet

Å, jeg elsker svigermor, men hater de lange, falske neglene hennes!

Liker ikke slike negler. Legger merke til all dritten som legger seg under de også. Og tenk på alle basseluskene.

Er fornøyd med mine rene, korte og heldigvis sunne negler som er både praktiske og "ufarlige" i håndteringen av mine søte små. :)

Anonym poster: 42b6858151807d7c94a6e727e5376ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...