Gå til innhold

Fordømte halsbrann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er like greit å sove stående resten av svangerskapet!!!

Blir smått gal, og har fortsatt tre måneder igjen.

Er det lov å syns litt synd på seg selv? Eller er jeg forferdelig utakknemlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger her og føler på akkurat det samme. Så jeg skjønner hva du mener. Men vi er ikke utakknemmelig fordi vi føler det slikt, herregud, skulle bare mangle at det er lov å klage en gang i blant :) bare 8 uker igjen her da, men har hatt halsbrann lenge. Du får ha fortsatt lykke til med innspurten :)

Anonym poster: 7a4b349d4a024afb46a3c38edf4c2996

Skrevet

Gaviscon

Skrevet

LoveHarts!

Anonym poster: 54b543168868fc5db1047ea01e6ff34b

Skrevet

Jeg har lest en del forskning i og med at jeg har dette problemet også. Folk som har reflukssykdom går på sterke syrenøytraliserende. Og vet dere hva som har lik effekt og er bevist. EPLER- jeg har spist Pink Lady etter hvert måltid og ved sengetid ca. 10 min før. Da kan det hende at det varer littegrann men så går det faktisk over. Jeg snakket med legen min om dette og han bekreftet at det var rett. Eple legger seg som en hinne på overflaten av magesyren. Spis epler jenter. Jeg spiser et halvt etter hvert måltid og når jeg føler for det..

Skrevet

knask loveheart til den stroe gullmedaljen.. jeg hadde til enhver tid en rull i veska, en i bilen, en i stua og en på nattbordet.. :)

Anonym poster: f7722d7397814df284b5dea9655f6dc9

Skrevet

Love hearts og gaviscon hjalp null og nada på meg, synd jeg ikke visste det om epler da jeg var gravid :) Her var Novaluzid redningen. Dessverre fikk jeg ikke vite om dem før de siste to månedene i mitt siste svangerskap... Grmf. :)

Anonym poster: 51c2f2ecc0a0c54831e8f63dc0dac240

Skrevet

Jeg ligger her og føler på akkurat det samme. Så jeg skjønner hva du mener. Men vi er ikke utakknemmelig fordi vi føler det slikt, herregud, skulle bare mangle at det er lov å klage en gang i blant smile.png bare 8 uker igjen her da, men har hatt halsbrann lenge. Du får ha fortsatt lykke til med innspurten smile.png

Anonym poster: 7a4b349d4a024afb46a3c38edf4c2996

Takk det samme :) Da har ikke du så veldig lenge igjen i alle fall.

Dette er mitt tredje svangerskap, og har vært like plaget alle tre gangene. Enda ikke funnet noe som faktisk har hjulpet ordentlig.

Skrevet

Takk for forslag, jeg tror jeg har klart å google meg frem til de fleste kjærringråd som finnes, men om noen har noe nytt å komme med så tar jeg mer enn gjerne imot!

Epler og novaluzid skal prøves. Synd det er tomt for epler for en gangs skyld :/

Gaviscon brekker jeg meg av, og lovehearts i så store mengder som må til for å stoppe dette, kan neppe være særlig bra for verken vektøkning eller tenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...