Anonym bruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Fikk tips med legen at jeg kunne prøve å ta youghurt naturell der nede siden det svir og klør, enda jeg ikke har sopp eller uvi osv.. Det skulle visst hjelpe på å opprettholde ph balansen med melkesyre Men hun glemte å si om jeg skulle smøre det utenpå eller inni?? Skylle av med en gang eller la det være på/i over natta? Hva tror dere? Anonym poster: 1545fc7e1eb35620e234281378feeb26
Hun.der Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har hatt det i badekaret tidligere. Følte ikke jeg merket noen forskjell. Men det lindrer nok å smøre inn fordi det er kaldt og nøytralt. Smør inni også og la det være til det ikke føles behagelig mer og skyll av.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Rådeilig Anonym poster: ab6adfa30966e5ec1c348dc691994209
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Bruk en engangssprøyte og spyl fitta full av yoghurt. Anonym poster: 5c9d067e8a9e7c8d7cc76a02db3814c5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Lindrer godt, klissete men skyll og bytt truser ofte blir det nok bedre balanse der, Anonym poster: 6f3668109cae6ba82d915cb9ebdf1bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå