Gå til innhold

Sykepleieeksamen - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg vet det er teit å spørre her inne, og nei dere skal ikke gjøre oppgaven for meg ;)

MEN jeg sliter veldig med å finne forskningsartikler, jeg trenger en kvalitativ fag/forskningsartikkel med etikk som dilemma.

Jeg har prøvd å lete på helsebiblioteket, medline, swemed. det finnes jo garantert mange der ute, MEN jeg er en amatør på det området her:/

Tips, råd, anything å komme med?? :)

ps. resten av oppg dreier seg om etisk dilemma fra sykehjem

Anonym poster: 460f113423d9ece85eb8447c6db5788b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd PubMed og google scholar?

Skrevet

ja, jeg vet det er teit å spørre her inne, og nei dere skal ikke gjøre oppgaven for meg ;)

MEN jeg sliter veldig med å finne forskningsartikler, jeg trenger en kvalitativ fag/forskningsartikkel med etikk som dilemma.

Jeg har prøvd å lete på helsebiblioteket, medline, swemed. det finnes jo garantert mange der ute, MEN jeg er en amatør på det området her:/

Tips, råd, anything å komme med?? :)

ps. resten av oppg dreier seg om etisk dilemma fra sykehjem

Prøv å google litt. Kan hende du kommer over lignende oppgaver. Da kan du søke opp artikler som er brukt i disse oppgavene og igjen finne flere ved å se på Mesh termene som er brukt.

Anonym poster: d024e403d2fb6c13caedebbb368ebe9c

Skrevet

Tuuusen takk for hjelp damer :) da skal jeg lete litt videre. Kjenner denne artikkelen gjør meg umotivert ;)

Skrevet

Tuuusen takk for hjelp damer :) da skal jeg lete litt videre. Kjenner denne artikkelen gjør meg umotivert ;)

Jeg ble umotivert bare av å lese temaet... :P Men, som alt annet, det er sikkert interessant når man først kommer inni det (eventuelt så er det morsomt å skrive mest mulig svada). Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...