Gå til innhold

Woho! Gjett hva jeg har kjøpt meg idag! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult :)

jeg har kjøpt meg klikkpedaler til utesykling. Nå er je livredd hver gang jeg skal stoppe, ha ha.

Anonym poster: 2cf0b22296aff86aae58ed4d5731fa57

Gjest Lagå
Skrevet

Haha, jeg kommer ikke til å tørre å sykle ute med klikkskoa på en stund :P Er første gang jeg har klikksko og brukte sikkert 5 min på å skjønne hvordan jeg skulle få dem fast i pedalen i spinningsalen. Haha :P

Skrevet

Stilig :) jeg skal og kjøpe meg sykkelsko. Er veldig spent på hvordan det går, har aldri prøvd det før og kommet nok til å ramle noen ganger! ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg nye seriebøker, eyeliner og bare-minerals pudder :P .

Skrevet

og jeg har nettopp kjøpt tåteflaske, våtservietter og kroneis.

Skrevet

Jeg har kjøpt bukse en størrelse mindre enn før :) :) :)

Anonym poster: d23a1c9d0d49b8c4a9b81f4dd7090112

Skrevet

Jeg har kjøpt meg diamantøredobber! Riktignok i den minstre størrelsen jeg fant, så de var ikke kjempedyre, men likevel :)

Anonym poster: 0f787dcf7cf686d10eaef33485189ad0

Skrevet

Blir kanskje ikke like sprek av det, men hørtes deilig ut;)

Her er det null penger til meg, så gleden var stor da de nye sandalene til den eldste kom på døra igår;)

Anonym poster: d692d093e4728ddbc3224b66ea94c983

Skrevet

Snille mannen bestilte 2XU treningstights til meg i går <3 sikla på den leeeenge :D

Skrevet (endret)

Blir kanskje ikke like sprek av det, men hørtes deilig ut;)

Her er det null penger til meg, så gleden var stor da de nye sandalene til den eldste kom på døra igår;)

Anonym poster: d692d093e4728ddbc3224b66ea94c983

Vi har en råflott men nedstøvet tredemølle på låven. Kan jo lese seriebøkene mine mens jeg småjogger på den.

Jeg hadde uansett ikke blitt sprekere om jeg hadde kjøpt meg sykkelsko eller treningstights ;)

Endret av Elsker livet
Skrevet

Spinningsko er genialt. Når man kommer på at man på vanlig sykkel ikke har det - når foten er i løse luften................... Ja da, kjøpe klosser til å ha på vanlige sykkel også, så jeg har kontroll. Vant med å spinningsykkel og grusomt å sykle uten nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...