Gå til innhold

Prosedyren til monsteradvokaten


Anbefalte innlegg

Skrevet

til Øygard. JAJA, alle har krav på en forsvarer. Det vet jeg.

Men når hun begynner å angripe jenta for å være ansvarlig for den uheldige kommunikasjonen, har a vel ikke helt sett for seg hva som skulle komme av Skype-meldinger. Tipper hun fikk lettere sjokk etterhvert som bunkene med bevismateriale falt ned i fanget på henne.

Og så trekke frem kona Reidun som en som flere i retten har beskrevet som en med svært gode sosiale antenner. Som DET skulle være bevis for at det ikke har foregått noe? Er ikke det selve kjernen i seksuelle overgrep; nettopp det at det hjleper ikke med sosiale antenner for å skjønne det? Eller kanskje har hun skjønt det hele veien, den grisedama.

 

Anonym poster: 42f8e00be9a46f9046bd45a121ed0126

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Eh, du snakker om sosiale antenner?

Skrevet

He he sosiale antenner har ikke kona hans.Han har hatt en fleng med elskerinner.

 

Anonym poster: 4cd04ca3673310fd8a28a106a1c0d9bb

Skrevet

He he sosiale antenner har ikke kona hans.Han har hatt en fleng med elskerinner.

 

Anonym poster: 4cd04ca3673310fd8a28a106a1c0d9bb

 

Enig. Hun visste jo ikke noe om de andre damene, heller.

 

Anonym poster: ccf88ce367af6cab1a72bdd3ce71e0e4

Skrevet

Forsvarsadvokaten gjør bare jobben sin! Synes ærlig talt hun ser veldig ukomfortabel ut når hun blir intervuet jeg. Stakkars, jeg er imponert over advokater som må stå og forsvare alle mulige forferdelige mennesker...

 

Anonym poster: 1ddae496fd041bde76dd0cc7ffb685ab

Skrevet

Jeg syns det er så spesiellt at de 2 elskerinnene fikk lov til referatforbud i retten, mens jenta eksponeres til hele landet.

Men det er vel fordi begge, spesiellt hun ene elskerinnen er en høy profilert politiker i Norge. De ble beskyttet, men ikke en ung jente. Håpløst.

 

 

 

Anonym poster: 536625b048ad8949d9d59cdca87d7320

Skrevet

Jeg syns det er så spesiellt at de 2 elskerinnene fikk lov til referatforbud i retten, mens jenta eksponeres til hele landet.

Men det er vel fordi begge, spesiellt hun ene elskerinnen er en høy profilert politiker i Norge. De ble beskyttet, men ikke en ung jente. Håpløst.

 

 

 

Anonym poster: 536625b048ad8949d9d59cdca87d7320

 

Hvem???

 

Anonym poster: 1ddae496fd041bde76dd0cc7ffb685ab

Skrevet

Da blir jeg vel kastet ut av forumet, selvom det er sant? Det var åpen rett, men media fikk ikke lov å skrive noe som kunne identifisere dem.

 

Anonym poster: 536625b048ad8949d9d59cdca87d7320

Skrevet

Jeg syns det er så spesiellt at de 2 elskerinnene fikk lov til referatforbud i retten, mens jenta eksponeres til hele landet.

Men det er vel fordi begge, spesiellt hun ene elskerinnen er en høy profilert politiker i Norge. De ble beskyttet, men ikke en ung jente. Håpløst.

 

 

 

Anonym poster: 536625b048ad8949d9d59cdca87d7320

 

jaa! hvem, hvem, hvem?

 

Anonym poster: 42f8e00be9a46f9046bd45a121ed0126

Skrevet

Hint

 

Anonym poster: 0e79025efad8337dce434dea9bc52691

Skrevet

Hva? Det er jo helt merkelig med denne skjermingen...... Høyt profilert politiker?? Hm

 

Anonym poster: 006e323198685fabe76e8c21236503fe

Skrevet

Da blir jeg vel kastet ut av forumet, selvom det er sant? Det var åpen rett, men media fikk ikke lov å skrive noe som kunne identifisere dem.

 

Anonym poster: 536625b048ad8949d9d59cdca87d7320

Hmm.... Ikke lurt å si hvem det er tror jeg!!

Skrevet

Står det om hvem det er på andre forum??

 

Anonym poster: 006e323198685fabe76e8c21236503fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...