Gå til innhold

Forteller mannen deres alt til moren sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her forteller han alt til moren, alle krangelen å detaljer om alt, er ikke noe hun ikke vet eller vi har privat i live vårt...er dette normalt?

Anonym poster: 7ba7a43076978e5cf17d23b14e8a9e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er du gal!

Hans lojalitet ligger hos meg, han respekterer vårt privatliv og han har kuttet navlestrengen.

Anonym poster: 6e105399a3fa13ca7b29906cd90bedf9

Skrevet

Nei, og hadde han gjort det hadde eg funne det illojalt.

Skrevet

Blir så fortvilet, for han forteller alt jeg gjør å detaljer om alt jeg sier osv, vet ikke hva jeg skal gjøre... Hi

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Jeg er kona hans og dermed hans nærmeste familie, hans lojalitet ligger hos meg. Tror neste jeg forteller mer til svigermor enn det han gjør selv, hun vet veldig lite om vårt samliv.

Men nå er mannen min snart 43 år da, hadde vært merkelig om han fløy til mamma med smått og stort..

Anonym poster: 0355fc52e944d0dc1a4af4e9221b0c13

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha, nei. Her går det i ja, ok, Åja, ja, når de snakker sammen

Skrevet

Blir så fortvilet, for han forteller alt jeg gjør å detaljer om alt jeg sier osv, vet ikke hva jeg skal gjøre... Hi

Fortell han at dette er uakseptabelt. Dei fleste ville skjønt dette av seg sjølv, men vi har vel alle eit eller fleire felt der vi er tilbakeståande og treng rettleiing ang oppørsel..
Skrevet

Nei, heldigvis ikke - men hun hadde nok likt det... :S

Anonym poster: 6328fcde9f7fd702e19c5e76a0d4679e

Skrevet

Du må jo fortelle han det, at du føler det er illojalt og direkte krenkende. Det er veldig lite respektfullt også, spør hva han hadde følt om du sladret om alt til din mor...

Anonym poster: 0355fc52e944d0dc1a4af4e9221b0c13

Skrevet

Han var fæl til det før. Er blitt bedre nå, men fortsatt veldig mye som han forteller henne. Jeg mener hun ikke har noen grunn til å vite alle detaljer, og at hun til enhver tid skal være underrettet om hva vi foretar oss..

Nå må det sies at min svigermor er svært manipulerende og spiller veldig på at det er synd på henne som er enke og minstepensjonist...

Men saken er heller den at ja, hun er minstepensjonist og enke, MEN det er da ikke automatisk synd på henne for det!! Og hun gjør seg selv mye mere svakelig og stakkarslig enn hun egentlig er..

Jeg har fyki i taket så mange ganger over det han har fortalt at han ikke så ofte tør å fortelle til henne nå.

Det er synd det må være sånn men..

Det toppet seg da han en gang hadde fortalt at vi hadde kranglet og at jeg hadde mensen!!

Det verste var for meg allikevel at han løy om det og blånekta etterpå for å ha fortalt.. Desperat etter å slippe unna.. Det gjorde meg liksom ikke sintere...

Nei, still hardt mot hardt, klikk i vinkel og skjell han ut! Krev å få se sms-logger mellom de to. Han harningen som helst rett til å blottlegger detaljer om ditt privatliv. Fordi dere er to stk i forholdet som han sladrer om. Ikke bare han selv..

Anonym poster: 564e100a6621445453931d946723269c

Skrevet

Nei, herregud, mammadalt er han heldigvis ikke.

Skrevet

Haha, nei!!!!

Når ungen vår ble innlagt på sykehus, så måtte jeg be mannen ringe å fortelle det til moren.

Jeg tenkte at det var en ting de ville sette pris på å vite om. Det var ingen automatikk i at han kom til å tenke på det selv. Han snakker med de når vi treffes, og da forteller han gjerne litt om hverdagen el hva som har skjedd siden sist, men ingen intime detaljer eller upassende informasjon. Ingenting som hører forholdet og familien vår til.

Han ringer aldri og snakker med henne da, det blir når vi treffes.

Anonym poster: b82e5a7de2ea989ae8f788fb665d5199

Skrevet

Nei, vet du hva! Da hadde han ikke vært min mann. Her må jeg be han fortelle foreldrene sine om ting som skjer i våre liv.

Vis han denne tråden så kanskje han skjønner hvor uakseptabelt dette er :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Haha, nei hjelpe meg. Da ville det blitt månelyst her gitt! Mye rart en skal høre om.

Skrevet

Nei, våre diskusjoner er i utgangspunkt private. Han har nok ikke det store behovet for å dele våre private detaljer med noen.

Men jeg forteller nok en del mer til mine beste venninner en det han gjør til sine kamerater. Hadde jeg hatt en mor med romslig kvinnelig omsorg (kanskje ikke riktig måte å formulere seg på), hadde jeg muligens brukt henne i stedet. Men hun har en mer maskulin hjerne.

Skrevet

Han var fæl til det før. Er blitt bedre nå, men fortsatt veldig mye som han forteller henne. Jeg mener hun ikke har noen grunn til å vite alle detaljer, og at hun til enhver tid skal være underrettet om hva vi foretar oss..

Nå må det sies at min svigermor er svært manipulerende og spiller veldig på at det er synd på henne som er enke og minstepensjonist...

Men saken er heller den at ja, hun er minstepensjonist og enke, MEN det er da ikke automatisk synd på henne for det!! Og hun gjør seg selv mye mere svakelig og stakkarslig enn hun egentlig er..

Jeg har fyki i taket så mange ganger over det han har fortalt at han ikke så ofte tør å fortelle til henne nå.

Det er synd det må være sånn men..

Det toppet seg da han en gang hadde fortalt at vi hadde kranglet og at jeg hadde mensen!!

Det verste var for meg allikevel at han løy om det og blånekta etterpå for å ha fortalt.. Desperat etter å slippe unna.. Det gjorde meg liksom ikke sintere...

Nei, still hardt mot hardt, klikk i vinkel og skjell han ut! Krev å få se sms-logger mellom de to. Han harningen som helst rett til å blottlegger detaljer om ditt privatliv. Fordi dere er to stk i forholdet som han sladrer om. Ikke bare han selv..

What??? Du høres en smule kontrollerende ut!

Anonym poster: 5ddfa6ff8f1d2beeae466b5537b69ead

Skrevet

Heller ingenting..

Anonym poster: d5fa0b62238dd3ce0902bc5aa268ab85

Skrevet

Ikke alt, men alt som faller han inn å fortelle. Har ingen sperrer på private ting, så hvis det er noe spesielt jeg f.eks. ville synes det var pinlig at andre visste, så må jeg be ham spesifikt om å ikke si det til noen, og da gjør han det ikke. Han mener ikke noe vondt med det, men han ser ikke forskjell på hva som er ok å dele og ikke.

Anonym poster: 7a6f57ebfd79a21adbdc1a320a8cffc9

Skrevet

Nei - han forteller altfor lite til sin mor. Det er jeg som holder henne oppdatert. MEN vi snakker ikke om samlivet vårt til hverken henne eller andre da.

Anonym poster: cceb9af94ec5ff0bd9f601c00aa11a25

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Nei. Da hadde jeg ikke vært kona hans så mye lengere i alle fall. Hans lojalitet bør ligge hos meg. Uansett, det som skjer mellom et ektepar bør være mellom dem !

Jeg har ingen intresse av at min svigermor skal vite noe som helst om meg. Og i alle fall ikke om krangler meg og mannen i mellom.

Skrevet

Aner ikke hva han forteller moren sin jeg...

Men utifra sånn han er som person vil jeg tippe han sier ganske lite. Han liker ikke å snakke om private ting med noen

Skrevet

Tusen takk for svar:) skal fortelle han i dag at jeg ikke synes dette er greit, har prøvd men han synes at det er helt greit å fortelle henne alt:/

Skrevet

Her forteller min man absolutt ingenting, så svigermor ringer kun til meg :)

Skrevet

Haha, nei!

Vil ikke at moren hans skal vite for mye for hun sladrer mye og sier ting til eksen til samboeren og sånn.. Hun er forresten mer venn med eksen til samboeren enn med meg, enda hun aldri møtte eksen til samboeren før nå nylig.. De bor nærmere..

Anonym poster: a2d70545b56dc989b2ba31beec28b425

Skrevet

Du over som siterte meg og syntes jeg var så kontrollerende:

Tusen takk! Du skulle bare visst hvordan det var å leve med å vite at absolutt alt av hverdagslige ting og private, intime detaljer ble innrapportert til hans mor..

Deretter så å høre det igjen av henne, venner av henne, hans familie osv..

Intet var hellig! ! Følte at alle visste alt, og hans mor visste t.o.m når jeg hadde mitt månedlige!

Jeg hadde nærmest meldeplikt og ble oppringt om noe var galt i hennes øyne, eller om jeg hadde latt han være alene for lenge i hennes øyne! Kunne for svarte ikke jobbe overtid en gang!

Kom ikke her å belære meg og si at jeg da ikke har anledning til å klikke på han og få orden på ting!

Jeg anbefaler alle å sette ned foten i forhold til oppmerksomhetssyke og krevende svigermødre som krever å få vite alt! Og da starter man gjerne med mannen som sladrer først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...