Gå til innhold

Er ikke dette bare utrolig teit å si til sin egen datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken garasje sto bilen i, og hvorfor var det ikke forsikring på bilen?

Anonym poster: e3d176dbd5f63bec58bc673b62884e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken garasje sto bilen i, og hvorfor var det ikke forsikring på bilen?

Anonym poster: e3d176dbd5f63bec58bc673b62884e13

Haha!

Anonym poster: 0ca59b5f2818f729d317c79fd19aea95

Skrevet

Ja han er dust. Et ja er et ja og skuffa barn er trist.

Anonym poster: 60e1597b72c05ffe01e53144fbc40368

Takk!! Han leste for henne da siden jeg sa han skulle. Hadde klikka hvis ikke!!

Er du sjefen hans?!! Er pokker meg glad for at jeg ikke har en partner som kommanderer meg til ting. For da hadde JEG klikket!

Skrevet

Dere får bare tro jeg er en heks og stakkars mann. Tro meg. Min mann er både sta, frekk i kjeften og gjør som han vil, ingen tøffelhelt og det er ikke jeg heller så jeg sier i fra når jeg blir forbanna. Han også HI

Skrevet

Hvis dette er nok til å utløse denne sterke reaksjonen så skjønner jeg hvorfor så mange forhold ender i skilsmisse.

Skrevet

PMS?

Anonym poster: 43fef534831675112e4b7dcd15d7d602

Skrevet

Dere får bare tro jeg er en heks og stakkars mann. Tro meg. Min mann er både sta, frekk i kjeften og gjør som han vil, ingen tøffelhelt og det er ikke jeg heller så jeg sier i fra når jeg blir forbanna. Han også HI

Greit at dere har det sånn, men det hjelper ikke i barneoppdragelsen.... Og det er bare et tapsprosjekt i det lange løp.

Jeg hørte en gang noe jeg prøver å leve etter - "Vil du ha rett, eller vil du ha det godt?". Tja, hva velger dere?

Jeg har hatt(og merk deg "har hatt") et temperament uten like i mine yngre år. Eg jeg bare tapte på det. Men jeg lærte også, så i dag er jeg ikke der lenger :)

En ting skal du vite - for å kunne endre andre, så må du først endre deg selv. Dette er faktisk noe du virkelig bør huske, og som lett kan bli en leveregel for de som forstår akkurat dette.

Jeg anbefaler dere(både deg og mannen) å lese boken "De utrolige årene" av C. Webster- Stratton, og kanskje samtidig ta kurset med samme navn, som finnes i det offentliges regi....

Anonym poster: 824fffa8bc0ada6c0f9047252fbba5f5

Skrevet

For meg virker det som om du var sur fra før, mest sannsynlig på mannen. Så leter du etter noe å "ta" ham på og det dukker jo alltids opp i en familie. Særlig når du vurderer ham på samme vis som fanden leser bibelen.

I den aktuelle situasjonen mener jeg faktisk at mannen din har rett og at det er ugreit at barnet får bestemme på denne måten. Og ikke minst er det veldig ugreit at du kommanderer mannen din til å lese.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men i alle dager da :huh:

Skrevet

Jeg syns heller ikke det er så veldig gøy å lese for barna når det er leggetid, det er faktisk heller en plikt. Her leser pappaen for barna før de tar kveldstellet. Når de har lagt seg har det lagt seg.

Å øve på å lese sammen med barnet tar vi på dagtid.

Skrevet

Dette her er jo bare et troll..

Anonym poster: d43f2dd31866448e09517fd8b3e64083

Skrevet

Oi... Kjenner jeg er veldig glad for at partneren min ikke er slik som du er. Du høres ekstremt kontrollerende og sur ut!

Skrevet

Og igjen går vi fem på, og lar oss lure av en som vil provosere litt.

Nice try, det gikk en stund ;)

Anonym poster: acf17eb8a41992748dff212bb43b1bb1

Skrevet

Det der var ikke så farlig. Syns det var en helt ok grense å trekke, men så leste han for henne likevel, og hva lærte frøkna av det? Joda, at det bare er å kreve, og så får hun vilja si. Slekter på mor, kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...