Anonym bruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Er så driiiitlei av at huset ser ut som et bombet horehus! Jeg er 7 mnd gravid og i veldig dårlig form, og greier ikke gjøre noe særlig husarbeid. Er da avhengig av samboer til å ordne det meste, noe han sier han forstår - men holder han huset i orden? Å neida..... Han er student for tiden, og vi har to barn fra før - så han har så klart mye å henge fingrene i... Men jeg vet at var situasjonen snudd så hadde jeg fint klart å rydde og holde huset presentabelt (gjorde nemlig dette i to år når samboer var sykmeldt pga ryggproblemer)- det handler bare om vilje! Her er rot på absolutt hvert eneste rom - og vi har et stort hus! Klær og leker ligger strødd over alt, og jeg blir snart gal av å se på hvordan det bare bygger seg opp og ser jævligere ut for hver dag som går.... Hjelper ikke å si noe til samboer heller, for da får jeg bare en skyllebøtte og drittkommentarer tilbake, om hvor sliten han er og at han gjør noe hele tiden... Så.... Helvete faen! Anonym poster: b29d0cb05e2ebc884f4b9a3eb4d71b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå