Gå til innhold

Ville du følt dette nedverdigende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og prater om en avgjørelse som ble tatt på jobben som jeg føler ikke ble tatt på riktig grunnlag. Og dette prater jeg om til mannen(ingenting taushetsbelagt)og regner med han hører skikkelig etter. Men neida! Fyren er visst i et voldsomt forelsket hjørne i dag og svarer "du er så søt når du får disse bekymringsrynkene dine" og begynner og kysse på meg i ansiktet og holde hånden over munnen min før jeg fikk pratet ferdig.

Er jeg utrolig sensitiv eller hadde dere også blitt grovt fornærmet over en slik respons? Det var viktig for meg å få luftet dette og jeg ble skuffet.

Han er ikke sånn til vanlig.

Anonym poster: 9b1a93e20a730922e6e6485298921467

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om dette ikke er en standard, så hadde jeg nok heller fjernet handa hans og fortalt at jeg gjerne ville snakke om dette, så kunne vi kose oss etterpå, for det er ikke lett å være romantisk om man har hodet fullt av slike tanker.. Hadde det vært en normal reaksjon fra han, så hadde jeg blitt forbanna på hele mannfolket

Skrevet

Hvis dette ikke skjer til vanlig, ville jeg ikke følt det nedverdigende. Hadde det skjedd hver gang jeg prøvde å ta opp et seriøst tema; Ja.

Anonym poster: ed756976e71d3a3c213e83c6ac76e7cf

Skrevet

Det er en hersketeknikk, men det er ikke sikkert han var helt bevisst på hvordan han fikk deg til å føle. Mulig han bare ville si "La oss kose oss isteden", og så kom det slik frem..

Men jeg vet med meg selv at jeg nok hadde blitt ganske kraftig irritert hvis min mann gjorde dette med meg, når jeg en sjelden gang hadde noe slikt jeg ønsket å dele og diskutere med ham.

Hadde følt at jeg ikke ble tatt på alvor.

Anonym poster: 1b1af590d14074e46f77f8d46dac3895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...