Gå til innhold

ja så ble man sykemeldt da...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Etter 18 uker med massiv symfyseløsning tok jeg til vettet og tok imot full sykemelding. Har jobbet halvt disse ukene med masse tilrettelegging, men nå sa kroppen stopp...legen synes det var fornuftig, men hvorfor da denne dårlige samvittigheten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier bare én ting - PÅ TIDE! :P

Vi damer er født med dårlig samvittighet, så akkurat den biten tror jeg ikke du slipper unna...men du trenger absolutt ikke å ha det, og jeg er sikker på at sjefen din er enig med meg! :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sier bare én ting - PÅ TIDE! :P

Vi damer er født med dårlig samvittighet, så akkurat den biten tror jeg ikke du slipper unna...men du trenger absolutt ikke å ha det, og jeg er sikker på at sjefen din er enig med meg! :D

Pft, hold munn din ;) ble litt panikk, men tror de klarer seg....Kanskje....Litt usikker ;)

Skrevet

De klarer seg :) Mine ansatte har måtte klart seg uten meg i 7 mnd. Det er travlere for dem, og de gleder seg til jeg kommer tilbake, men de har gjort en god jobb mens jeg har vært borte.

Satser på 50% i juni her. Den samvittigheta gjorde at jeg begynte for tidlig og fikk meg en ny smell, som medførte 3-4 mnd lengre sykemelding. Kjenn på helsa og hør på legen, du gjør deg og jobben ei bjørnetjeneste med å presse deg sjøl for mye. Da blir fraværet fort lengre

Anonym poster: da61941de93dce8c7e86e15b40f92302

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De klarer seg :) Mine ansatte har måtte klart seg uten meg i 7 mnd. Det er travlere for dem, og de gleder seg til jeg kommer tilbake, men de har gjort en god jobb mens jeg har vært borte.

Satser på 50% i juni her. Den samvittigheta gjorde at jeg begynte for tidlig og fikk meg en ny smell, som medførte 3-4 mnd lengre sykemelding. Kjenn på helsa og hør på legen, du gjør deg og jobben ei bjørnetjeneste med å presse deg sjøl for mye. Da blir fraværet fort lengre

Anonym poster: da61941de93dce8c7e86e15b40f92302

Joda, sant det. Heldigvis går mine plager over, og jeg skal nå faktisk være hjemme frem til mars 2014.....!!! Hjelp....

Skrevet

Stakkars deg som har vondt :( Men ja, det går over :) Kanskje du klarer å nyte tiden du får for deg selv nå? Jeg vet det er helt forferdelig med den samvittigheten. Men den går nok over etter vert :)

Lykke til videre. Og prøve å kose deg :) Jeg forstår så godt hvordan du har det. Men du må bare tenke på deg selv. Ellers kan du få svi for det senere... Og da har du jo ikke tid til det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...