Gå til innhold

Hva kunne deres babyer når de var 7 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks sitte, noen ord osv?

Anonym poster: ec8090bad74d671477fded04d26b2f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 7mnd, hun kan dra seg rundt på gulvet, snu seg fra rygg til mage/mage til rygg, stå på alle fire å vugge frem og tilbake, dra seg litt opp. Men kan ikke sitte selv

Anonym poster: d1050c1b25bc1b50de49f6b0cbc33835

Skrevet

Han kan snu seg rundt sin egen akse, strekke seg opp på armene, rulle rundt fra rygg til mage, ta ut og sette inn sutten... Han er ikke fullt 7 mnd enda, så oppdager nye ting hver dag.

Skrevet

Reise seg opp etter sprinklene i lekegrinden og stå, men klarer ikke sette seg ned igjen så står og surver når han blir sliten og må ha hjelp ned igjen ;)

Kan rulle, krype og sitte.

Anonym poster: 15d325a258c60a18fca6ea1c40b235f3

Skrevet

Min er 6 mnd og kan dette: sitte selv, men litt ustø enda, kryper rundt omkring (åler seg, har ikke skjønt krabbinga enda) står på alle 4 ,ikke knærne men føttene, og vugger frem og tilbake. Snur seg alle veier, tar ut og inn smokk, klapper og har stått med litt hjelp siden hun var 4 uker. Skal helst stå hele tiden, og prøver komme seg opp men klarer det ikke helt selv enda:P Kommer noe nytt hver dag, gleder meg til mer !

Skrevet

Jeg har lest at de helst ikke skal sitte før de klarer å sette seg opp selv.

Men snuppa her sitter helt fint og stødig selv.. men skal jeg ikke la henne da? Siden hun ikke setter seg på rompa selv...

Hva gjør dere?

Skrevet

Jeg har lest at de helst ikke skal sitte før de klarer å sette seg opp selv.

Men snuppa her sitter helt fint og stødig selv.. men skal jeg ikke la henne da? Siden hun ikke setter seg på rompa selv...

Hva gjør dere?

Jeg lar min sitte litt.. hun sitter oppreist i vogna f.eks. Men ikke alt for lenge om gangen.

Skrevet (endret)

Sitte(satte seg opp selv), krabbe på alle fire (og med det; snu seg fra mage til rygg, rygg til mage), reise seg etter møbler, si mamma, gå når vi holdt henne i hendene.

Endret av Soveposen
Skrevet

Min er 7 mnd. Han sitter nesten selv (støtter seg selv med en arm i gulvet), drar seg både fremover, bakover, sidelengs, ruller fra rygg til mage og mage til rygg, "danser" til musikk, hermer litt etter oss. Han krabber ikke, men kommer seg opp i krabbestilling.. Han kan ingen ord, men babler i vei..

Virker som han er ganske lik de andre som har svart her, men han er mye raskere ute enn det storebror var, så mye er vel normalt ;)

Skrevet

Snu seg rundt....ikke så mye annet

Anonym poster: 9eed0545051af07b6770dd6d7784ee6a

Skrevet

Min sitter seg selv opp,krabber på 4 .Ruller rundt alle veier.Reiser seg opp stående sier mamma.

Anonym poster: 6b8f348bed9eb2484138ecde97814c50

Skrevet

Ruller fra mage/rygg og andre veien, rundt sin egen akse, skyve seg bakover men ikke fremover på gulvet, og rope høyt ;) Mye lyd og babbel men ingen ord. Sitter stødig i vogn og spisestol, tipper fory på gulvet.. Ta inn og ut smokk, og spise litt selv

Anonym poster: e1c7481eed496c4387a6abca8895f315

Gjest Anybody
Skrevet

Sitte selv, men ikke sette seg opp selv si noen ord: mamma, pus, vovvov, takk og noen til. Putte inn smokken selv. Ålesegg litt bakover. Rulle rundt.

Skrevet

Min er 7,5mnd. Han kan åle og kommer seg opp i krabbeposisjon, men åler seg videre. Han kan ikke sitte eller reise seg. Han kan rulle, men gjør det sjeldent. han kviner babler og hermer etter hva vi sier. Babler mamamama og papapapa..

Anonym poster: 3c2a9a3f69f082086f442ee4a9d57157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...