Gå til innhold

Tråkke på rusten spiker.. Hvor ille er det?

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har tråkket i meg to spikere, begge like innenfor huden i foten, spikrene er delvis rustene og forbrent.. Er det nødvendig med legevakt fortløpende, eller går det bra om man renser det og ser det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au :o Gikk det hull på huden eller blødde du?

Jeg ville renset det godt og sett det an. Vet ikke hva man burde gjøre, men :s

Skrevet

Hvor lenge siden er det du fikk stivkrampesprøyta?

Jeg tråkket på rusten piggtråd og måtte til legen dagen etterpå så han fikk plukket ut noen biter jeg ikke hadde oppdaget og da var foten hoven og vond.

Anonym poster: 7abe19ba57ea0627335dfb5fbf255231

Skrevet

Blødde du da ?

Man bør helst ta stivkrampesprøyte pga fare for sepsis.

Skrevet

Faren er at du kan ha fått stivkrampe bakterier i deg. Ring legen å forhør deg om vaksine er nødvendig.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Så vidt gått hull i huden, og pipler ut litt blod om jeg presser rundt sårene... Tok stivkrampesprøyte for ca 5 år siden, etter jeg ble bitt til blods i en bhg jeg jobbet.. Hadde vondt akkurat rett etter jeg tråkket på spikrene, men har ikke stort av smerter der nå, kjenner bare at jeg har et sår under foten..

Skrevet

Da trenger du bare rense godt, for stivkrampesprøyta varer ca 10 år.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oki.. Men da går det nok greit :) Får jeg heller ringe legevakt i kveld eller legen i morgen om det skulle bli vondt..

Skrevet

Så vidt gått hull i huden, og pipler ut litt blod om jeg presser rundt sårene... Tok stivkrampesprøyte for ca 5 år siden, etter jeg ble bitt til blods i en bhg jeg jobbet.. Hadde vondt akkurat rett etter jeg tråkket på spikrene, men har ikke stort av smerter der nå, kjenner bare at jeg har et sår under foten..

Litt sånn off topic, men bitt til blods i en barnehage?? :o

Skrevet

Litt sånn off topic, men bitt til blods i en barnehage?? :o

Har du aldri hørt om barn som biter?

Sønnen min kom ofte hjem med plaster siden de hadde en biter der, heldigvis fikk bort uvanen til denne gutten etterhvert.

Skrevet

Sønnen min kom ofte hjem med plaster siden de hadde en biter der, heldigvis fikk bort uvanen til denne gutten etterhvert.

No, do tell me....

En ting er det å bli bitt, en annen er det at ungen faktisk biter hull på huden. Dèt har jeg aldri opplevd, eller hørt fra andre.

Biting er forsåvidt ikke en uvane, men som oftest et tegn på frustrasjon eller lignende.

Skrevet

No, do tell me....

En ting er det å bli bitt, en annen er det at ungen faktisk biter hull på huden. Dèt har jeg aldri opplevd, eller hørt fra andre.

Biting er forsåvidt ikke en uvane, men som oftest et tegn på frustrasjon eller lignende.

Denne gutten som jeg skriver om bet når han ikke fikk ta leker fra andre og bet ofte hull i huden på de andre ungene. Det endte opp med han fikk en til en. Han sluttet å bite min sønn etter han fikk nok og slo hardt tilbake når han andre bet.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ungen som bet meg slet med vanskeligheter mellom foreldre som var midt i en bitter skilsmisse.. H*n bet for å få utløp for det hele, ble slutt på det når h*n bet meg til blods.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...