Mamma til 2 skatter<3 Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Hei:) Ble mamma til en liten prinsesse for snart 4 mnd siden, og så har jeg en jente på 6 år:) Flyttet til Mortensrud i september i fjor og dessverre lite nettverk her. Valgte derfor å registrere meg som bruker her for å se om jeg kan få kontakt med andre mødrer, da har vi allerede noe til felles:) håper å komme i kontakt med noen som jeg kan trille turer sammen med:) Jeg har samboer og vi har en liten prinsesse sammen, min eldste datter har jeg fra et tidligere forhold. Jeg blir 28 år til sommeren og har mammaperm ut året:) Håper å høre fra noen:) Ha en flott dag der ute:)
Leeloo76 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Hei Jeg bor også på Mortensrud, har to barn på 1,5 og 7 år. Jeg er 36 år og har samboer. Er ikke i permisjon lenger, men finner gjerne på noe på ettermiddag/helger (kunne trengt en treningspartner bl.a.). Fikk du ikke invitasjon til barselgruppe via Helsestasjonen? Det er også babysang i kirka annenhver tirsdag og åpen barnehage på Stenbråten barnehage hver fredag (men det er vel muligens snart slutt for sommeren). Send meg en PM om du vil
frk Nilsen Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg bor på Bjørndal, ikke langt fra Mortensrud. Har barn på 5 år og snart 3 år, så er i full jobb. Er medlem på Sport og Mosjon på Mortensrud Senter, men savner en treningspartner. Er like gammel som deg Leeloo 76. Lørdag 8 juni er det sommerfestival på Meklenborg (fotballbanen på Bjørndal)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Jeg er 32år og er mamma til en jente på 6,5år- Bor på Lambertseter. Er i full jobb. Men finner gjerne på noe en ettermiddag eller helg
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg finner også gjerne på noe,er 30år og har 3barn på 7,3 og 21mnd:) send meg gjerne pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå