Gå til innhold

Er ikke denne litt dyr???

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41718317&searchQuery=

Altså, jeg vet at disse vognene ikke er av de billigste, men synes likevel ei brukt vogn ikke bør selges for mer enn halvparten av ny pris! Eller er jeg helt på jordet? Regner dessuten med at hun kjøpte den på august-salget selv og dermed betalte maks 2000 mer for vogna enn hun selger den for...?

Anonym poster: 3be1dafa69b68b2b8a76856997d6a2c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk selger tingene sine for så mye de kan. Prisen blir styrt av etterspørselen. Emmaljunga vognene er populære og blir solgt for mer enn andre brukte vogner. Er det for mye er det ingen som vil kjøpe vognen.

Skrevet

Det som er så fint er at du ikke trenger å kjøpe vogna ;)

Skjønner det sånn at disse vognene er kjempepopulære, så hvis hun får 6000,- for den så hvorfor skal hun ikke selge den for det?

Mange som blander finn.no med veldedighet ;)

Når det er sagt så hadde ikke jeg betalt så mye for en brukt vogn, men så har jeg en syv år gammel vogn av samme type, som er like fin enda, så jeg trenger heller ikke å kjøpe vogn :D

Anonym poster: 9a6f5618c1ce75f93e02beec48f7e714

Skrevet

Folk selger tingene sine for så mye de kan. Prisen blir styrt av etterspørselen. Emmaljunga vognene er populære og blir solgt for mer enn andre brukte vogner. Er det for mye er det ingen som vil kjøpe vognen.

Ja, jeg skjønner den :) Har kjempelyst på denne vogna, men blir jeg sett på som stokk dum hvis jeg byr 5000?

Skrevet

Ja, jeg skjønner den smile.png Har kjempelyst på denne vogna, men blir jeg sett på som stokk dum hvis jeg byr 5000?

Da ville jeg sendt en mail om at jeg ikke har kan bruke mer 5000 kr på vogn, men har veldig lyst på vogna. Så om hun ikke får solgt den til den prisen hun ønsker, og vil selge den til det for 5000 kr så kan hunn ta kontakt.

Skrevet

Ja, jeg skjønner den smile.png Har kjempelyst på denne vogna, men blir jeg sett på som stokk dum hvis jeg byr 5000?

By 5000, selvfølgelig er det lov og prøve seg, det verste som kan skje er at hun sier nei.

Anonym poster: 358e38acc4a46fb4be1378f47314d505

Skrevet

Det er jo bare å prøve. :) Noen legger inn "plass" til å prute i selve prisen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...