Gå til innhold

Så fin og moden Natascha Nikita har blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gløder jo :) Det lyse håret kler henne mye bedre! Og en stor forandring i personlighet, hun virker så moden nå. Hun sier rett ut at hun angrer på at hun var så avvisende og agressiv mot barnevern og fosterfamilie til gutten.

Anonym poster: 44cab5f7af925d3f6238ac839e362673

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hvorfor var det hun mistet omsorgen egentlig? Fikk det ikke med meg. Fikk så vondt av å se henne når hun skulle finne bursdagsgave til sønnen, og hun sa hun ikke kjente han lenger. Men hun må ha gjort noe ganske alvorlig når hun får så lite samvær?

Skrevet

Hvorfor var det hun mistet omsorgen egentlig? Fikk det ikke med meg. Fikk så vondt av å se henne når hun skulle finne bursdagsgave til sønnen, og hun sa hun ikke kjente han lenger. Men hun må ha gjort noe ganske alvorlig når hun får så lite samvær?

Hun gav han alkohol på tåteflaske. Og generelt bare motarbeidet og satte seg selv foran barnet sitt.

Anonym poster: 65bfd380d4038c10cb27868947d89a44

Skrevet

Vet ikke alt. Men det talte nok rimelig negativt for hennes del at hun ikke tok til seg råd og hjelp fra kommunen. Også hadde visst sønnen fått i seg noe alkohol ved et uhell. Hun hadde en flaske liggende så han fikk tak i tror jeg...

Anonym poster: 44cab5f7af925d3f6238ac839e362673

Gjest Julia1984
Skrevet

Husk at vi bare ser en bitte liten prosent av livet hennes, omsorgsevne m.v

Det er nok en god grunn til at hun pr dags dato ikke har sønnen hennes hjemme og at hun fortsatt har samvær under tilsyn.

Det jeg vet er det pga hennes temperament, evne til å se sønnens behov ol

Skrevet

noen er ikke egnet som foreldre, og hun er en av dem. måte hun snakket til representanter fra barnevern og kommunen, å true med å brenne ned hele bygningen og slå folk ned er bare ikke en god ide når du ønsker å beholde omsorgen for sønnen din til tross for fester, rabalder, flytting, alkohol på tåteflasker og mangel på evne til å fullføre noe som helst... og at media så skulle vippe det over til at det var vekten hennes som var "hovedgrunnen" er jo idiotisk og får meg virkelig til å lure på om der er enda mere, ikke bare i denne saken, men også i andre saker på programmet.

Anonym poster: 10b2a4c76a299900885069315866e5e8

Skrevet

Det er ikke engang sikkert at Remi fikk i seg alkohol. NN hadde hatt en venninnekveld og det stod en kopp med kakao og vodka på bordet (noe som selvfølgelig er dumt og uansvarlig, men ikke grunn nok til å fjerne barnet mener jeg). Hun Katharina (moren til Mikkel, hun som gir bort den ene sønnen sin), forteller derfor til kommunen at NN gir sønnen alkohol etter at NN har sendt henne en tullemelding om dette på Facebook. Derfor ble det en akutt tvangsfjernelse, noe som er helt jævlig for både mor og barn. Stakkars lille nydelige gutt!

Anonym poster: 64465b1f718619df2c2077bb2001216c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...