Gjest Nerdens'mus Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jamen bra jeg ikke bruker sminke. Dagbladet på nett i dag med nyheten om 20 døde barn fikk tårene til å trille. Jeg syns jo altid slikt er trist, men vanligvis tar jeg jo ikke ting over meg på den måten. Flere som føler at man er mer emosjonnel som mor en man var før. Poden er jo halvannet år? pluss og ikke er jeg gravid så skulle jo tro mine hormoner var der de skulle være Endret 21. mai 2013 av Nerdens'mus
Anne-B. Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror nok det er helt normalt. Jeg er slik jeg og.
valkyrien Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har blitt et emosjonelt vrak etter at guttungen ble født... Før var jeg den som lo rått når alle grein av rørende filmscener... Nå sipper jeg til Home and Away, og må være veeldig kritisk til hvilke avisartikler jeg leser.
frk Nilsen Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har blitt et emosjonelt vrak etter at guttungen ble født... Før var jeg den som lo rått når alle grein av rørende filmscener... Nå sipper jeg til Home and Away, og må være veeldig kritisk til hvilke avisartikler jeg leser. Samme her, flere artikler i avisene jeg unngår, når artikkeloverskriften gjør at jeg får tårer eller vondt i magen dropper jeg resten.
Light of my life Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Jeg sliter med det samme. Alt som inneholder ulykker eller mishandling av barn eller dyr gjør meg fysisk kvalm, får meg ofte til å gråte, og jeg kan slite med tunge tanker i dagesvis etterpå. Var sånn før jeg fikk barn og, men nå som jeg har barn har det blitt hundre ganger værre. Har sluttet å lese VG pga grafiske bilder og overskrifter.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har blitt helt motsatt etter at jeg fikk barn. Hun som gråt av Oprah og gode reklamefilmer har tydeligvis blitt en kald jævel etter at barna kom til verden.
frk Nilsen Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 En av første mistankene jeg hadde når jeg ble gravid var at jeg stortuta til en middelmådig Dr.Phil-episode....
Iiiiik Skrevet 21. mai 2013 #8 Skrevet 21. mai 2013 Trenger ikke ha PMS for å gråte av en del av bildene som har blitt presentert i dag
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Jeg har blitt et emosjonelt vrak etter at guttungen ble født... Før var jeg den som lo rått når alle grein av rørende filmscener... Nå sipper jeg til Home and Away, og må være veeldig kritisk til hvilke avisartikler jeg leser. Samme her, hvis du ser bort ifra Home & Away da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå