Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har rødt hår, og maser intenst om å få farge det.

jeg syns hun er helt nydelig, hun har en mørk rødfarge og fall/krøller nederst.

Men hun hater håret sitt, mener andre folk bare ser at det er rødt og bla bla bla.

Hun vil ha sånn lysebrun glansvask i det.

Nesten så jeg vurderer å la henne få det, en sånn som går ut etter noen få vask.

Men vil ikke det bare sende signal om at jeg heller ikke syns det er noe fint?

Anonym poster: 7a3823619f3594cf41d708419ab614fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en viss alder så begynner mange jenter å mase om å få farge håret sitt. Jeg er blond og fikk farge håret rødt da jeg var 15 år. Om du mener at hun er gammel nok til å farge / glansvaske håret sitt så la henne gjøre det.

Anonym poster: 0c2ff8af160afd0b14021feb9117edbe

Skrevet

Huff, så vanskelig. Tror jeg ville sagt nei hvis alle andres mening er grunnen for ønsket. Hun burde jo bli trygg på seg selv som hun er istedenfor p farge håret for p tekke andre. Rødt hår er så utrolig nydelig!

Jeg farget håret som tenåring og endte opp med at jeg har fortsatt. Skulle gitt mye for å ha spart ut den naturlige hårfargen min nå, men tar nok et lite år til:/

Anonym poster: 408c0a11421f00e0a2f370e8d88b0482

Skrevet

Har selv en gutt med rødt hår og kommer det en dag rundt tenårene da han ønsker å farge det skal han få lov til det. Det er bare hår og det vokser ut igjen.

Tror alle har en tid hvor de ikke liker hårfargen sin uansett hva de i utgangspunktet er født med.

Skrevet

Kan forstå at hun føler seg annerledes, og at hun bare med en enkel hårfarge kan bli akkurat som de andre!

Men jeg skjønner ikke helt poenget med glansvask, for det går så fort ut igjen. Selvfølgelig, hvis hun skulle angre er jo dette en fordel.

Generelt er det best å vente med å farge håret til det blir grått, for det er da man virkelig trenger det. En person vil ofte ikke tåle å farge håret i 50 år, fra man går på ungdomsskolen til man blir 70, hvis du skjønner hva jeg mener. Så lang bruk av hårfarger øker sjansen for allergi underveis.

Du kan heller oppmuntre til bruk av skaut med hair extensions hengende ut bak :) Det siste var en slags spøk...

Anonym poster: 577e10947b2ebac1fbaee437950dacdd

Skrevet

Ja,jeg mener også at hun bør like/være trygg på seg selv før hun gjør forandringer...

Samtidig så farger jeg håret, bruker hold inn strømpebukse og push up bh med innlegg, sminker meg og vurderer å operere mammamagen... Hvem er helt fornøyd med seg selv?

HI

Anonym poster: 7a3823619f3594cf41d708419ab614fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...