Gå til innhold

narkommen, voldtektsmenn og gjenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

• Jeg kan ikke lenger bo her hvor jeg bor akkurat nå. jeg har en unge som begynner å bli stor nok til å skjønne hva som foregår rundt og er livredd for hans fremtid her.. Jeg vil så gjerne flytte her fra.. for både hans og mitt beste.. har aldri trivdes i denne kommunen og vil aldri gjøre det.. ikke rasistisk ment jeg vil ikke ha så mange folk fra forskjellige minoritetsgrupper.. er selv fra en anna minoritetsgruppe.. Jeg er ute etter et bedre miljø for meg og ungen min.. tanken på at guttungen min skal vokse opp i et miljø som omfavner narkomenn, voldtekstmenn og forskjellige gjenger skremmer meg.. Har tenkt en del på Arendal men fikk for noen dager siden en dårlig tilbakemelding om miljøet der nede.. hva vet dere om Arendal og i det hele tatt Aust-agder.. Eller evnt.. hvilken andre steder i Norge anbefaler dere for meg? setter stor pris på deres svar....

Anonym poster: e8b1d8949e74e67ea51d380dfe10d706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det sikkert er små narkomiljøer overalt, f.eks. i Arendal, vil det ikke være så ekstremt som at det er langere over alt og gjenger som truer hverandre med kniv. Hvis det er dette du opplever til daglig, vil det sikkert hjelpe å flytte til et nesten hvilket som helst annet sted!

Anonym poster: 6db80db9409b62b5a23aa9324e10522a

Skrevet

Takk for svaret ditt!

Ja, tenkte på det samme i begynnelsen.. så sant det er jo små narkomiljøer over alt i Norge, men heldigvis er det mindre andre steder.. Jo faktisk så har jeg opplevd en del av disse tingene jeg har nevnt ovenfor. Eks. på vei til jobben så ser jeg daglig narkomenn og sprøyter slengende utover gata og bussholdeplasser. Har blitt tilbudt om å kjøpe narkotika en del ganger av ukjente bare av å rusle på vei hjemover fra jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...