Gå til innhold

Jeg ligger i sengen min og trykker på iPad'en, plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser jeg en edderkopp løpe forbi. En svær en! (Ikke tarantell da, men)

Jeg er ikke redd for edderkopper. Jeg bare merker det ikke er så kult å vite at den er på rommet mitt når jeg skal sove, og ikke vite hva h*n har tenkt å gjøre på i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagt meg i stua. Redd for edderkopper

Skrevet

Den er mer redd for deg enn du er for den. Dessuten er edderkopper nyttedyr, og ikke noe vi trenger å frykte. De hjelper oss, faktisk.

Skrevet

Det hadde ikke blitt noe som helst søvn på hverken mannen eller meg før den edderkoppen var lokalisert og destruert. Enkelt og greit! *grøss*

Anonym poster: 1aa27d8e1e2a7dbf8967127ff0926161

Skrevet

Helt ærlig så har jeg hatt noen netter på sofaen, kun fordi jeg har sett edderkopper som jeg ikke har turt å fange :/

Roper som en stokken gris når jeg ser edderkopper!

Anonym poster: 06cb46553264015437c9e1279c236f77

Skrevet

Kort vei til stuen. Den kan likegodt løpe inn der...

Skrevet

Den er mer redd for deg enn du er for den. Dessuten er edderkopper nyttedyr, og ikke noe vi trenger å frykte. De hjelper oss, faktisk.

Det eneste jeg ser h*n kunne hjulpet meg med er å støvsuge og rydde rommet...
Skrevet

Det eneste jeg ser h*n kunne hjulpet meg med er å støvsuge og rydde rommet...

Det sier du helt til vi blir oversvømt av fluer.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hadde ikke blir søvn på hverken meg, mann eller kattepusene ( de har om jeg finner en stor edderkopp gjort en dårlig jobb ) før den var fanget opp og sluppet ut. Klarer IKKE sove om jeg vet en sånn en er i samme rom som meg. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...