Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #26 Skrevet 20. mai 2013 Hvis det er så skadelig så kan ikke jeg forstå hvorfor INGEN av barna våre, barna til vennene våre, barna til familien vår osv. Ikke har blitt syke på noen som helst måte. Å det er ett vidt alderspekter på alle disse barna. Fra 2 mnd til 21 år. Og alle røyker inne. Merkelig. Nei hysterisk mener jeg og mange med meg. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #27 Skrevet 20. mai 2013 Må bare lure på hvor dere er i det virkelige liv? Jeg mener at alt dette gnålet her inne om at røyk er så skadelig for barn osv er helt på tryne. Ja passiv røyking kan være skadelig, men det kan det meste i livet være. Vi har to små barn og vi røyker inne begge to. Alle som røyker på jobbene våre røyker inne og i bilen. Alle venner og begge familiene våre gjør dette. Uansett om man har barn eller ikke. Vi har ett vidt spekter av mennesker i omgangskretsen vår, alt ifra barneverns ansatte, advokater, barnehage ansatte, butikk ansatte osv. Å alle røyker inne med barn tilstede. Så jeg lurer nå litt på om denne anti røyk galskapen kun finnes her inne. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 Hele omgangskretsen til samboer røyker. Men kun det barnløse paret røyker inne. De har barn på avlastning annenhver helg, og da røyker de ikke inne og lufter huset godt før barna kommer i et par dager. Min samboer røyker ikke inne eller i bilene våre. Ikke bare fordi vi har små barn og jeg har kraftig astma, men også på grnn av den gyselige lukta som setter seg i bilen og huset hvis man røyker inne. Jeg har så kraftig astma at jeg kveles ved å inhalere sigarettrøyk og må øke medisindosen min betraktelig, eventuelt ta en steroidkur. Anonym poster: 3d0b1e17784e4930d447778f374576e6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #28 Skrevet 20. mai 2013 Hvis det er så skadelig så kan ikke jeg forstå hvorfor INGEN av barna våre, barna til vennene våre, barna til familien vår osv. Ikke har blitt syke på noen som helst måte. Å det er ett vidt alderspekter på alle disse barna. Fra 2 mnd til 21 år. Og alle røyker inne. Merkelig. Nei hysterisk mener jeg og mange med meg. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 Sliter litt med å forestille meg at du virkelig mener dette. Med mindre du er 70 år. Anonym poster: 5d8c31086a9b1fc98cb4500781e86462
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #29 Skrevet 20. mai 2013 Må bare lure på hvor dere er i det virkelige liv? Jeg mener at alt dette gnålet her inne om at røyk er så skadelig for barn osv er helt på tryne. Ja passiv røyking kan være skadelig, men det kan det meste i livet være. Vi har to små barn og vi røyker inne begge to. Alle som røyker på jobbene våre røyker inne og i bilen. Alle venner og begge familiene våre gjør dette. Uansett om man har barn eller ikke. Vi har ett vidt spekter av mennesker i omgangskretsen vår, alt ifra barneverns ansatte, advokater, barnehage ansatte, butikk ansatte osv. Å alle røyker inne med barn tilstede. Så jeg lurer nå litt på om denne anti røyk galskapen kun finnes her inne. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 Enten er du troll ellers har du nok under 5 i IQ. Synes ikke dette emnet er noe man skal spøke med: http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/passivroeyking.php Anonym poster: df3c88386612eda20523239a4f877489
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. mai 2013 #30 Skrevet 20. mai 2013 Hvis det er så skadelig så kan ikke jeg forstå hvorfor INGEN av barna våre, barna til vennene våre, barna til familien vår osv. Ikke har blitt syke på noen som helst måte. Å det er ett vidt alderspekter på alle disse barna. Fra 2 mnd til 21 år. Og alle røyker inne. Merkelig. Nei hysterisk mener jeg og mange med meg. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 At enkelte barn av narkomane mødre som sniffet under svangerskapet er helt friske, enkelte barn som spiser junk og aldri trener er slanke og friske betyr da ikke at ovennevnte livsstil er bra og fornuftig. Det heter flaks.
*SommerFrisk* Skrevet 20. mai 2013 #31 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hvis det er så skadelig så kan ikke jeg forstå hvorfor INGEN av barna våre, barna til vennene våre, barna til familien vår osv. Ikke har blitt syke på noen som helst måte. Å det er ett vidt alderspekter på alle disse barna. Fra 2 mnd til 21 år. Og alle røyker inne. Merkelig. Nei hysterisk mener jeg og mange med meg. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 Hvis du faktisk er seriøs nå, så begynner jeg å lure på om du og hele din vennekrets og familie inkludert er noen snåle utskudd i ei bygd et sted. Dette er ikke normalt. Når ingen her forstår deg, så må du da for pokker forstå at det er du som er gal her? Myndighetene, all forskning tilsier at DET SKAL MAN IKKE UTSETTE BARNA SINE FOR? Hva mer trenger du? Jada, alle er friske nå, men det trenger ikke å skje NUH! - akkurat nå når du tenner røyken din og blåser på kulen i panna hennes mens røyken siver ut av munnen din i samme slengen. Dette er så way off for meg, at jeg ikke finner et snev av empati for at du er rar ei gang. Herrelig fred Endret 20. mai 2013 av *SommerFrisk*
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. mai 2013 #32 Skrevet 20. mai 2013 Dette med kreft: Joda, det er nok de som har gener for det som har lettere for å få kreft av røykingen ol.. MEN; Er det likevel greit at et av barna får kreft som barn fordi dere ikke gidder å ta hensyn? Eller er det bedre at kreften ligger i ro og først kommer når barnet er voksen og har levd et langt liv??? Kan ikke tro på dette, finner det totalt umulig..
Iiiiik Skrevet 20. mai 2013 #33 Skrevet 20. mai 2013 Oj, jeg skjønner at du må ha en helt annen omgangskrets enn meg. Kjenner noen røykere selvfølgelig, men de røyker ikke inne. Eller en og annen røyker inn i kjøkkenvifta eller peisen på vinteren eller i regnvær. Ser av og til 50-åringer som røyker i bilen. Jeg har i jobbsammenheng av og til truffet barn som har foreldre som røyker inne og i bilen og det er virkelig sånn at det stinker røyk av de barna. Jeg er forsåvidt enig i at det kan vippe for langt over den andre veien. At fedre ikke kan sove i samme rom som barnet fordi har røyket i går, det blir mye synes jeg.
*SommerFrisk* Skrevet 20. mai 2013 #34 Skrevet 20. mai 2013 Må bare lure på hvor dere er i det virkelige liv? Jeg mener at alt dette gnålet her inne om at røyk er så skadelig for barn osv er helt på tryne. Ja passiv røyking kan være skadelig, men det kan det meste i livet være. Vi har to små barn og vi røyker inne begge to. Alle som røyker på jobbene våre røyker inne og i bilen. Alle venner og begge familiene våre gjør dette. Uansett om man har barn eller ikke. Vi har ett vidt spekter av mennesker i omgangskretsen vår, alt ifra barneverns ansatte, advokater, barnehage ansatte, butikk ansatte osv. Å alle røyker inne med barn tilstede. Så jeg lurer nå litt på om denne anti røyk galskapen kun finnes her inne. Anonym poster: 9f9f0861a82eaebe98425f816f4b83d2 Enten er du troll ellers har du nok under 5 i IQ. Synes ikke dette emnet er noe man skal spøke med: http://www.nettdokto...sivroeyking.php Anonym poster: df3c88386612eda20523239a4f877489 "Verst er det for barna. Det finnes ingen lover og regler som beskytter dem, bare foreldrenes omtanke....." Jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan være som HI. Dette kan umulig stemme..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #36 Skrevet 20. mai 2013 Dette er jo Trolleri for å provosere. Om ikke er det nok noe alvorlig galt flere plasser. Men alle er jo ikke like oppvakte Anonym poster: 5d97089d00797260ab2a0c1a3b75c69c
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 20. mai 2013 #37 Skrevet 20. mai 2013 Garantert et trolleinnlegg skrevet kun for å provosere. Det er kun analfabeter som fortsatt røyker inne med barn og HI kan skrive....
MammantilNurket Skrevet 20. mai 2013 #38 Skrevet 20. mai 2013 Garantert et trolleinnlegg skrevet kun for å provosere. Det er kun analfabeter som fortsatt røyker inne med barn og HI kan skrive.... Analfabet et kanskje å ta litt i, men skrekkelig dårlig på særskriving i alle fall
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. mai 2013 #39 Skrevet 20. mai 2013 Garantert et trolleinnlegg skrevet kun for å provosere. Det er kun analfabeter som fortsatt røyker inne med barn og HI kan skrive.... Ummm... Kjenner da mange analfabeter som sluttet med røyk inne da det var barn i familien, så den funker ikke.. Eneste er nok lav IQ eller rett og slett for egoistisk
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 20. mai 2013 #40 Skrevet 20. mai 2013 Ehehe.. Godt forsøk på å provosere
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #41 Skrevet 20. mai 2013 Provosere eller ikke provosere...Jeg tror nok Hi har skrevet for å få i gang en diskusjon. Men desverre er det alt for mange som røyker inne med bar tilstede. Ikke mange dager siden Hellstrøm var å ryddet opp hjemme hos en familie hvor de røyket inne. Jeg jobber på skole og utrolig mange barn stinker røyk. Anonym poster: d8d2a20bb3de005d0f2783ca7e174ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå