CAND Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Er det flere enn meg som synes det er uhorvelig kjedelig å være gravid...?? Jeg elsker å være svanger, og jeg er uendelig takknemlig, men jeg merker nå tydeligere enn noen gang hvordan nesten alle morsomme sosiale arrangement inkluderer alkohol. Og det er jo virkelig ikke like gøy når man ikke kan være med selv. Kan man finne på alternative aktiviteter? Hva gjør dere for å ikke bli stuegriser? Trenger inspirasjon!
Gjest Bjørketreet Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Jeg skjønner veldig godt hva du mener Jeg er ikke så interessert i å gå på fest/på byen gravid i det hele tatt, selv om mange sier at selv om man er gravid så kan man jo gå ut, man trenger bare ikke drikke alkohol... Men edru og gravid med en haug av fulle folk... det frister ikke... Jeg har selv vært glad i å gå på fest, og drive med idrett som typisk ikke egner seg for gravide. Så hva gjør man nå? Trening er jo noe, yoga f.eks. Ellers så er jo sommeren på vei, og da kan man jo drive på med litt grillings, bading, strandturer og slikt Det er litt lettere å unngå å bli sofagris på sommeren for da er man mer gira på å ut! (blir verre når høsten kommer) Man kan jo også ta seg en handletur til Sverige f.eks, sånne ''miniferier'' kan jo være kjempe gøy! Men ikke noe man kan gjøre hver helg akkurat.... Men det kan jo være en sosial vennetur! (+ billigere barneutstyr i nabolandene?) Hmm... Ellers håper jeg flere har noe inspirasjon??
CAND Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2013 Takk:) småturer og ekskursjoner og grilling etc. er supert, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå