Nichotine Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 noe de sa jeg skulle få etter fødsel. Kan jeg be om å få se journalen? Er det noen som har bedt om det? Går det an å forstå eller er alt skrevet på legespråk?
Lille- MO Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 fikk ingen jeg heller.. tror det hele ble glemt. men journalen fikk jeg ettersendt hjem. gikk veldig greit å lese den. og lurer du på noe, kan du helt sikkert ringe de
Nichotine Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2013 Hvor gir man beskjed om at man vil ha den?
Lille- MO Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 ring sykehuset du fødte på, så sender de til deg. også får du giro etterhvert. mener å huske at det kosta ca 50 kr.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. mai 2013 #6 Skrevet 20. mai 2013 Samtalen her i gården gikk på prevensjons muligheter, hvor kontakte hjelp med ammingen og mulige problemer med sting og arr.. Fant den bortkastet med gutten, så vi hadde det ikke med jenta.. Journalen min har jeg ikke bedt om, men den kan man få tildelt når man måtte ønske Bare man betaler 50 kr for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå