Gå til innhold

Familiegruppe, hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må gå fra skolen og hjem da jeg skal ha med 6 barn, er over en km og meldt dårlig vær. Tror flere kjører, men de har vel ikke tilfeldig fem barneseter liggende? Dette er førsteklasse. Vi er vel hjemme ca 1645, og foreldre og søsken kommer kl 1800 ikke mye tid til mat og en aktivitet hvor en skal lage noe på den tiden. Jeg synes dette er mye mas for noen stakkars timer. Hvordan legger dere det opp?

Anonym poster: a838e17335693ada638049f379d1ba78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Mener du vennegruppe? Her har de som har tatt det rett etter skolen hentet barna litt før slik at de får kost seg sammen i to timer før henting. Ellers har vi hatt det fra 17 til 19, da leverer og henter foreldrene barna.

Skrevet

vi kjører, har 7 seter og de bruker ikke stoler da. ellers blir alle sammen med bussen hjem til den som skal ha vennegruppe. vi bor 5 km unna skolen men detver ikke gangbar vei.

Skrevet

De som henter alle på en gang går de? Gjør barna lekser sammen?

Skrevet

Vi har ikke så lang vei da, men velger å hente tidligere den dagen det er vennegruppe hjemme hos oss. Ville nok prøvd å låne meg noen bilseter og hentet med bil hvis vi hadde så lang vei. Prøver å være hjemme 16 med ungene, spiser middag, gjør lekser og så leker de til foreldrene kommer. Når foreldrene får kaffe, får barna også kake eller hva det er vi serverer.

Skrevet

Klarer ikke å hente før pga jobb. Kjører til skolen, men må la bilen stå igjen. Har også tå bhg barn som skal hjem. Hi

Skrevet

Vi har ikke så lang vei da, men velger å hente tidligere den dagen det er vennegruppe hjemme hos oss. Ville nok prøvd å låne meg noen bilseter og hentet med bil hvis vi hadde så lang vei. Prøver å være hjemme 16 med ungene, spiser middag, gjør lekser og så leker de til foreldrene kommer. Når foreldrene får kaffe, får barna også kake eller hva det er vi serverer.

Du kan velge å ha det en lørdag, eller du kan si at det dessverre ikke er mulig for deg å ha familiegruppe. Du kan ikke trylle ;) Jeg henter alltid kl. tre når vi har gruppe, men kan man ikke, så kan man ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...