Gå til innhold

Da har vi stadfesta det :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forferdelig som mor, bare kjefter og kjefter sier mine sønner og mann.

Men det er ingen som skjønner hvorfor jeg kjefter( kan det være forde at de ikke hører og bare sitter på fua )???

Jeg er bare sur , ingen som ser at jeg står opp på natta og mater lillebror, eller at kroppen min faktisk er utslitt etter to tøffe svangerskap ( liggende på sofan hele svangerskapet pga kraftig bekjenløsning og risikosvangerskap)

At jeg passer på at alt blir gjordt her hjemme.

Men i følge min mann er jeg lat og vasker ikke ofte nok, derfor skipertak i dag forde at jeg skal ha syklubb hjemme i morgo.

Jeg vaska huset sist 16 mai så møkkete er det ikke, men krever jeg for mye av min mann at jeg trenger litt hjelp fra alle her i huset????

Orker ikke mer, har fått tab. Av legen forde jeg er på - av alt mulig i kroppen pga svangerskap og amming .

Men energien er ikke kommet enda.

Bare en utblåsning :(

Anonym poster: de361104e21599b0d5ebb4807415430a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener!

Anonym poster: 233fba71ea72e1c3a0785314a9c30f1c

Skrevet

Da bør mannen ta seg i nakken å være med å bidra i huset eller så får han en sur og kjeftete kone! Sier seg selv. Hva gjør mannen selv egentlig?

Anonym poster: 90c17082d3f791c273c85ee76c4ff104

Skrevet

SLutt helt med å degge for dem, vask kun dine egne klær, lag din egen mat, rydd bare etter deg sjøl. Så får de se hvordan det blir. Og i perioden du ikke gjør alt det andre prøver du å bare være blid og glad og ingen kjefting...

Anonym poster: ed9253e06b811eb3dd2a4184af21fca9

Skrevet

Jeg vet også hva du mener!

Det var ikke slik jeg så for meg morsrollen og voksen/familielivet..

Jeg innrømmer glatt at jeg kjefter for mye.

Noen ganger drømmer jeg om å gå fra mann, barn og hus (spesielt hus..)

Anonym poster: d43c4d6454d83b204c21c960f90a3353

Skrevet

Velkommen i klubben! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Be han prøve å hjelpe deg, så skal han se det går opp et lys for han :-o

Skrevet

Om han kaller deg for lat hadde jeg glatt reist bort en ukes tid med en liste på kjøkkenbordet over hva som må gjøres før du kommer hjem neste gang. Noen du kan besøke rundt om, kanskje? Og kanskje var det en ide med en helikopter vekkeklokke som går av like ofte som du står opp på natten? Da skal mannen få prøvd seg. Han tar vel utfordringen siden han synes det er så lett at han vil kalle deg lat?

Anonym poster: fb4584020b57e531469d429b2157c692

Skrevet

Vekk far hver natt når du må være våken ( du kan si du er trøtt og trenger selskap) bare rydd opp etter deg selv, og når han klager så kan du si ingenting av rotet er ditt, og dere er to som skal rydde etter barna.

Anonym poster: e15195d456bc729100214de3c1a2f7f6

Skrevet

Jeg er hjemmeværende husmor ( så jeg skal gjøre det meste) men må jeg gjøre alt av husarbeid????

Har virklig lyst og dra vekk lang uten dekkning.

Jeg kjører unga hver dag , gjør lekser med de henter de , drar på spilling med de osv osv

Han har det i grunn for godt, men det ser han ikke , han jobber tross alt jeg bare snylter på staten .:/

Anonym poster: de361104e21599b0d5ebb4807415430a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...