Gå til innhold

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sniker meg inn her, og satser på å bli her. Skriver under på at februarbarn er fine. Bør vite det, som har to februarbarn fra før. hehe

Dette blir mitt fjerde barn, men det er LENGE siden sist. Har tre jenter på 9, 12 og 14 år, så det blir ganske nøyaktig 10 år mellom 3. og 4.

Samboer har ikke barn fra før, så dette er helt nytt før han.

Termin er ca 13.-17. februar. Har uregelmessige sykluser fra 27-35 dager, så ikke enkelt å sette en eksakt dato. Ikke er det så farlig heller, for UL termin stemmer nok veldig bra når jeg kommer så langt.

Bare to venninner og sjefen (som også er en god venn) som vet at vi skulle prøve.

Håper å bli bedre kjent med dere, og at alle forblir her til februar.

Sniker meg inn her og håper at lille skatt klorer seg fast  :wub:  Testet positivt i går og termin er i slutten av februar. (27?)

Vi venter nr.to, har en gutt fra før som snart blir fire :)

Krysser fingre og tær for at jeg blir her inne ;-)

Gratulere til alle dere andre her inne også :D

Annonse

Hurra!!!! Gratulerer til dere alle!
Nå er jeg også omsider gravid! Har hatt fire spontanaborter siden jul, som vi tror kun er skikkelig uflaks. 
Har en veldig god følelse på at den sitter nå, i og med at jeg ikke har hatt noen smerter eller noen blødninger, og positiv test i dag :-) Termin 28. februar! Er fremdeles i sjokk ;-)

Sniker meg inn her :) Etter å ha prøvd siden november 2011 fikk vi endelig se GRAVID lyse mot oss 20.juni! :D Termin rundt 10.feb.2014 tror vi (litt usikker fordi jeg har veldig uregelmessig syklus.. men blir iløpet av februar uansett). Men endelig sitter den! Med mindre noe skulle skje nå de neste ukene. Gratulerer så mye til dere andre som også er gravide! Håper vi kan holde sammen her inne :) 

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...