Gå til innhold

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Ønsker meg en til<3

Anbefalte innlegg

Hører forhåpentligvis til her frem til februar 2014. Håper det følger på noen snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk. jeg har drømt om februarbeby kjempelenge. Siden jeg selv har bursdag den mnd. Nå ser det ut som om det går, og kanskje jeg også får baby på min egen bursdag.. Hurra hurra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis jeg også, jeg får vite det om en uke :)

 

Testen viste at jeg er gravid i dag... Det blir februar skatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her, og satser på å bli her. Skriver under på at februarbarn er fine. Bør vite det, som har to februarbarn fra før. hehe

Dette blir mitt fjerde barn, men det er LENGE siden sist. Har tre jenter på 9, 12 og 14 år, så det blir ganske nøyaktig 10 år mellom 3. og 4.

Samboer har ikke barn fra før, så dette er helt nytt før han.

Termin er ca 13.-17. februar. Har uregelmessige sykluser fra 27-35 dager, så ikke enkelt å sette en eksakt dato. Ikke er det så farlig heller, for UL termin stemmer nok veldig bra når jeg kommer så langt.

Bare to venninner og sjefen (som også er en god venn) som vet at vi skulle prøve.

Håper å bli bedre kjent med dere, og at alle forblir her til februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18.02.14 og håper inderlig spiren klorer seg fast der inne!!:) har en sønn født i 09 og en MA for ett år siden...Dette MÅ gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her og håper at lille skatt klorer seg fast  :wub:  Testet positivt i går og termin er i slutten av februar. (27?)

Vi venter nr.to, har en gutt fra før som snart blir fire :)

Krysser fingre og tær for at jeg blir her inne ;-)

Gratulere til alle dere andre her inne også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!!!! Gratulerer til dere alle!
Nå er jeg også omsider gravid! Har hatt fire spontanaborter siden jul, som vi tror kun er skikkelig uflaks. 
Har en veldig god følelse på at den sitter nå, i og med at jeg ikke har hatt noen smerter eller noen blødninger, og positiv test i dag :-) Termin 28. februar! Er fremdeles i sjokk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle sammen!

Krysser alt det jeg har for at spirene våres skal vokse seg store og sterke ;)

 

Her er terminen 26.februar, og venter nå tredjemann(eller jente)...

 

Har to gutter fra før på 3, og 5 år :)

 

Er fra Buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

 

Jeg venter nummer tre, har to gutter på 4 1/2 og 6 år fra før.

Foreløpig termin er satt til 10. februar, men siste mens er usikker, så jeg er spent på hva ultralyd i august en gang viser.

 

Spennende <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her :) Etter å ha prøvd siden november 2011 fikk vi endelig se GRAVID lyse mot oss 20.juni! :D Termin rundt 10.feb.2014 tror vi (litt usikker fordi jeg har veldig uregelmessig syklus.. men blir iløpet av februar uansett). Men endelig sitter den! Med mindre noe skulle skje nå de neste ukene. Gratulerer så mye til dere andre som også er gravide! Håper vi kan holde sammen her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hej alle sammen  :) 
Melder meg inn jeg og. Har UL termin 10 februar.   
Samboerens første, mens jeg har en datter fra før som har rukket å bli tenåring  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...