Gå til innhold

Årets første løpetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aua.. støl som en stokk, men er ellers fornøyd med gjennomføringen. Måtte jeg finne ut at jeg har lyst til å gjennomføre mange flere runder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som regel flink til å gjennomføre den første runden. Dagen etter tenker jeg at siden jeg var så flink i går kan jeg vente en dag, og dessuten er jeg litt støl og kjenner godt at jeg trente i går.

Dag to slår stølheten skikkelig inn, og det er ikke aktuelt med trening ettersom jeg knapt kommer meg opp trappa hjemme. Blir heller hjemme og trøster meg med litt snop for å døyve smertene.

Dag tre utgår av samme grunn og med lignende trøst.

Dag fire er jeg på oppadstigende og veldig fornøyd med mine myke ledd og at jeg kan bøye meg uten at det gjør vondt. Jeg trenger da ikke trene når jeg er så lett og ledig i kroppen? Tvert imot kan jeg heller feire at jeg er så ungdommelig og frisk - så da unner jeg meg litt ekstra kos og et glass vin til kvelds.

Og sånn går nå dagan... Jeg må virkelig slutte å trene, jeg blir bare bælfeit av det...

Skrevet

Grattis med gjennomføringen! Selv har jeg resignert og betaler "kun" for støttemedlemskap på Elixia :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...