Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 hei! Har eksamen om to dager, og i dag har jeg vært helt skutt. delvis pga allergi, delvis pga graviditeten regner jeg med. har lest 1/10 av det jeg hadde tenkt i dag. Orker ikke noe annet fornuftig heller. pga dette blir jeg veldig motløs og sliter med dårlig samvittighet for alt jeg skulle ha lest osv.. Jeg vet det blir vanskelig i morgen, siste dag før eksamen. jeg strever med veldige eksamensnerver, men er avhengig av å få lest en del i morgen ettersom jeg ikke få gjort nok i dag. Er lei og sliten bare, trenger deres tips til motivasjon og ting jeg kan gjøre for å føle meg bedre! I morgen er det f.eks kjempelett for at jeg bare blir liggende i senga med negative tanker, selv om jeg vet at jeg bør komme meg opp og dra på biblioteket.. Strever med sosial angst og depresjon som preger alt dette med eksamen betraktelig.. Litt rotete innlegg, men håper noen gidder å ta seg tid til å skrive noen "godord" Anonym poster: 5a4dd4662387ca5d81c86f3bb771afd6
Følelsesvims Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Sett vekkerklokka på et fornuftig tidspunkt. Ikke supertidlig fordi du bare måååå lese, heller en time senere slik at du faktisk klarer å stå opp og er noenlunde klar for dagen. Ta deg en god dusj, spis en god frokost. Sett deg ned med gamle eksamensoppgaver og løsningsforslag. Løs eksamensoppgavene i stikkordsform/disposisjonsform, sjekk opp mot løsningsforslagene. Er det noe av pensum som du VET er kjempeviktig og du vet du ikke kan, så gå gjennom det. Dagen før eksamen er ikke dagen for å panikklese blindt, synes jeg iallefall. Jeg foretrekker å løse eksamensoppgaver, bla gjennom forelesninger, notater, og sjekke opp småting. Ingen nye, store tema, med mindre de er veldig viktige Lykke til, dette går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå