hysterika Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Jeg har kjøpt denne: http://www.noanoa.com/en/product?skuid=1-2242-100169001 Jeg kjøpte den fordi jeg likte fargen og snittet, den sitter veldig pent på meg. MEN, nå vet jeg ikke hva jeg kan bruke den til. Noen tips?
Følelsesvims Skrevet 20. mai 2013 #2 Skrevet 20. mai 2013 Dongeribukse og hvit skjorte/t-skjorte? Hvit skjørt/kjole?
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2013 Takk for svar! Jeg har prøvd med dongeribukse, men sliter med skoa. Jeg må jo ha svarte sko, og da blir det så MANGE farger! Føler meg som en fargerik sosionom Føler at jeg må være helhetlig på jobb ...
Følelsesvims Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Hva med lyse/hudfargede sko? Finnes mange fine i butikkene nå Eller lysebrune, eller hvite. Ser for meg en dongeribukse, hvit skjorte, og hvite ballerinasko/tøysko/lyse pumps, og en lys skinnveske. Kommer jo an på fargene dine da, og hva du jobber som
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2013 Nå må jeg sjekke hva jeg har av sko, kanskje jeg har noen lyse? Har ingen lys veske, det er jeg temmelig sikker på ...
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2013 Jeg har beige canvassko med kilehæl, og så fant jeg også disse i skapet: http://www.brandos.no/hispanitas/grace-hv37153-jeans/a73234 Det kunne kanskje gå med de blå hvis jeg har jeans?
Følelsesvims Skrevet 20. mai 2013 #7 Skrevet 20. mai 2013 Tror begge blir veldig fint jeg! Hvis du har ei svart matt veske blir det sikkert fint det og, eller ei brun/lys brun?
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2013 Jeg fant jammen ei brun skinnveske innerst i skapet! Juhu! Matte svarte skinnvesker har jeg mange av. Hva blir best? Hva om jeg tar svarte jeans og svarte sko + svart veske, blir det en for stor kontrast til den lyse jakka?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2013 #9 Skrevet 20. mai 2013 Synes ikke du skal bruke svart til den jakka, da gjør du den unødig glorete.. Anonym poster: 434d08dc0cb410fb02d617467cf3756b
Følelsesvims Skrevet 20. mai 2013 #10 Skrevet 20. mai 2013 Enig med #9. Dongeri ("mellomblå"/ikke helt lys eller mørkeblå), hvit skjorte og jakke. Med de blå skoene synes jeg du kan bruke ei svart, matt veske (gjerne av typen som ser litt mer blåsvart ut, hvis du skjønner hva jeg mener). Lys brun veske går til begge skoparene
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2013 Der fant jeg jammen ei blå skinnveske, Paquetage Paris, innkjøpt i 1997
Ikkenonick Skrevet 20. mai 2013 #13 Skrevet 20. mai 2013 Til den jakka ville jeg nå som det er vår ha brukt hvit bukse og hvit topp, lyse (nude eller offwhite) pumps og en brun skinnveske. Evt ville jeg har brukt lyst kjørt eller lys kjole. Lyse toner hele veien. Til dongeribukse (jeans som det kalles her jeg bor) vil det være en mulighet med sorte pumps, men det blir jo ganske hardt til en så myk farge, og jeg ville fremdeles gått for nude pumps, som antagelig er de mest praktiske skoene du kan eie, nest etter sorte pumps
hysterika Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 20. mai 2013 Til den jakka ville jeg nå som det er vår ha brukt hvit bukse og hvit topp, lyse (nude eller offwhite) pumps og en brun skinnveske. Evt ville jeg har brukt lyst kjørt eller lys kjole. Lyse toner hele veien. Til dongeribukse (jeans som det kalles her jeg bor) vil det være en mulighet med sorte pumps, men det blir jo ganske hardt til en så myk farge, og jeg ville fremdeles gått for nude pumps, som antagelig er de mest praktiske skoene du kan eie, nest etter sorte pumps Takk! Har du bilde av sånne nude pumps? Jeg klarer ikke helt å skjønne hvilken farge det er.
Ikkenonick Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 Nude er hudfarge http://www.girlyobsessions.com/2012/04/footwear/obsession-collection-nude-pumps/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå