Gå til innhold

Matcher dere klærne til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra topp til tå?

Anonym poster: 1df1662982d5962a7ca3dbfad4e2b020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på med hverandre eller at sokkene matcher trøya, liksom?

Jeg matcher for det meste antrekket sånn noenlunde, ja. På ett barn om gangen, altså.

Anonym poster: 8668c6960a8786ea572eb135c6adb89c

Skrevet

Prøver å kjøpe likt men iforskjellige farger, ellers blir det krise.

Ha eneggede tvilling jenter. Nytter ikke å kjøpe for ulikt, da bare krangler de og skal ha den samme.

Anonym poster: 3653c0a0fc9c87190f8989d355914815

Skrevet

Jeg matcher det hver unge har på seg, de matcher ikke hverandre. Når vi er på hytta eller bare hjemme i huset / hagen, er det ikke alltid de matcher seg selv heller :)

Skrevet

Hahaha ja, her følte jeg meg truffet :D

Hvis jeg har funnet antrekk men ikke finner matchende sokker, så endrer jeg faktisk antrekket :P

Skrevet

Var veldig nøye med dette når jenta mi var mindre. Alt skulle passe sammen, måtte kombinere denne og denne fargen og dersom en sånn-farget genser ikke var ren, da måtte hun ha en annen bukse.

Det var ikke det at jeg ble sliten av dette, jeg likte å finne kombinasjoner. Når jeg begynte i jobb ble dette for tidkrevende og jeg ga mer blaffen. Det gjør jo ikke akkurat ting enklere for slike regler når man kun arver klær. Man velger jo ikke fargene og klærne selv.

Nå kan jeg sende jenta i barnehagen med rosa bukse og rød genser uten noe problem. Gir ikke helt blaffen riktig enda, jeg bryr meg om hvilke klær hun har på seg, men jeg bruker mye mindre tid på å velge ut antrekk og føler ingen trang til å skifte på henne om hun f.eks. i barnehagen har måttet skifte til klær som ikke passer sammen i det hele tatt. Og sokkene driter jeg helt oppi. Før pleide jeg å være mer nøye på at sokkene også måtte passe til antrekket, men DET var mye jobb det...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

At klærne på ungen matcher ja.. selvsagt. Dummeste jeg ser er klær som er kasta på dem, som når de kler seg selv

Skrevet

Jeg prøver å kle jenta mi i klær som passer sammen. Og kjøper nye klær som passer de andre klærne hun allerede har. Hadde dette funket på min garderobe og så hadde jeg og vært mye finere.

Anonym poster: 84d5de9d7808f0f49d8a0fa8fa7803e2

Skrevet

At klærne på ungen matcher ja.. selvsagt. Dummeste jeg ser er klær som er kasta på dem, som når de kler seg selv

Barna mine kler stort sett på seg selv ;) Så nei, det er vel mer unntak enn regel at klærne matcher. De store kombiner antrekk ganske bra, men de små er mest opptatt av om de liker plaggene enn om de passer sammen. Skal vi noe spesielt finner jeg frem klær, men ellers ser jeg ikke poenget i at alt skal matche.

Skrevet

Ja litt. Og så har jeg to jenter som er ganske lik i alder å liker gjerne å kjøpe samme sommerkjoler til de et, men tenker mer på å spare penger og gå på salg enn selve det å kombinere. Men handler nok alltid med det i bevisstheten.

Anonym poster: 15b3f22892d33052295222b5b7620b07

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Barna mine kler stort sett på seg selv ;) Så nei, det er vel mer unntak enn regel at klærne matcher. De store kombiner antrekk ganske bra, men de små er mest opptatt av om de liker plaggene enn om de passer sammen. Skal vi noe spesielt finner jeg frem klær, men ellers ser jeg ikke poenget i at alt skal matche.

Nei, men det gjør jo du som du vil med :) her klarer og eldste stort sett å matche, men minsten kan finne på å ta på stripete bukse og prikkete genser. Ikke veldig stilig :P

Skrevet

Ja, som i at det passer sammen. Ikke som i at det har samme mønster, er kjøpt fra samme serie etc.

Anonym poster: f2f8f939e6248b07925e00811d0656d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...