Gå til innhold

Jeg hater å gå gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for 3. gang og hater det!

Kvalmen, slappheten, trøttheten og samtidig får jeg ikke sove! Sover maks 2 timer i strekk og er bare 15 uker på vei.

Er i så dårlig form at jeg ikke klarer annet enn å holde meg hjemme, stort sett i sofaen. Har allerede fått bekkenløsning.

Jeg begynner å bli veldig deprimert og gråter mye.

Har prøvd å se på babyutstyr og klær men det interesserer meg ikke akkurat nå, jeg orker ikke, rett og slett.

Har allerede lagt på meg pga. at jeg ikke klarer å være så aktiv som jeg pleier og føler at kroppen er for tung.

Jeg HATER å gå gravid!

Anonym poster: 8c9a85ec35d0bed2478ee1927a9afaf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med deg i det.

Anonym poster: 8e4ade926b23a9ff1939de91cb9ac5e4

Skrevet

Enig med deg.

Anonym poster: b394554f5eda7579005fb39d5b6dfe2a

Skrevet

Hvorfor gå gravid hvis det ikke er noe positivt med det ? Jeg er heller ikke helt i form under graviditetene, men jeg setter meg aldri ned i sofaen en hel dag bare for å sitte. Finn på noe! Jeg har under mine graviditeter alltid gått mye turer og gjør det i dette svangerskapet og (er 30 uker på vei med fjerdemann). Opp å gå og la vær å klage! Se fram til det lille underverket som du snart har i dine armer!

Skrevet

Enig!! 3 gang dette her også, hater det så inn i det grønne!!

Men dette er siste gang, nå ryker strengen til mannen!

Dårlig i nesten 10 mnd og jeg springer på jobb likevel! Drittlei av bekken og spying, men får meg ikke til å si hvor ille det er til legen for jeg har akkurat kommet tilbake fra forrige permisjon, og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for det. Dette blir to meget tette og meget uplanlagt.

Men får bite det i meg selv om jeg hater hver eneste dag! Må bare bli ferdig!! For når graviditeten er over blir det jo bra! :)

Sympatiklemmer fra ei som også haaaaaater denne tilværelsen!!

Anonym poster: 267b64e4d8b10697efcaf9eaf15359f5

Skrevet

Jeg hater at jeg har mistet 6 ganger.. og skulle gjerne gått gravid:( Prøv å tenk positivt, du får en baby til!! Lykke til!

Anonym poster: 1934fcd8cc2735e623f2be19a30e534f

Skrevet

Ehh fordi de vil ha barn kanskje?

Skjønner de godt at de hater å gravid jeg!

Selv så kastet jeg opp så mye i svangerskapet at jeg ble innlagt og hadde veldig ryggplager.

Så jeg kan heller ikke fordra å gå gravid!

Men er likevel inne på tanken å få ett barn til.

Skrevet

Hvorfor gå gravid hvis det ikke er noe positivt med det ? Jeg er heller ikke helt i form under graviditetene, men jeg setter meg aldri ned i sofaen en hel dag bare for å sitte. Finn på noe! Jeg har under mine graviditeter alltid gått mye turer og gjør det i dette svangerskapet og (er 30 uker på vei med fjerdemann). Opp å gå og la vær å klage! Se fram til det lille underverket som du snart har i dine armer!

Hvis man er i så god form at man kan ut å gå, er det ikke noe problem å gå gravid. Jeg var i kjempeform med førstemann, men nå er jeg så og si isolert. Gleder meg til jeg kan være fysisk aktiv igjen og sosial. Du er heldig som kan komme deg ut av sofaen.

Anonym poster: 9d4bb1332341e45a1de9598a22682ada

Skrevet

Hvorfor gå gravid hvis det ikke er noe positivt med det ?

Fordi det er så vrient å få barn uten.

Ut og gå, ja. I wish.

Anonym poster: 8e4ade926b23a9ff1939de91cb9ac5e4

Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva det vil si å være i dårlig form som gravid! Jeg kan ikke bare "ut å gå". Jeg har bekkenløsning fra helvete og har fått beskjed om å ta det veldig mye med ro pga. flere styrtblødninger.

Man går gravid fordi det er nødvendig for å få barn! Ikke særlig smart du vel?

Skrevet

Jeg trodde at jeg var ferdig etter mine to, men så er mannen og jeg inne på tanken på et barn til likevel ;) Men jeg skal innrømme at jeg kvier meg VELDIG for å være gravid på nytt, føde igjen og oppleve o grusomme barseltid en gang til. . . Hadde bare barnet kommet med Storken ville alt vært så mye enklere!

Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva det vil si å være i dårlig form som gravid! Jeg kan ikke bare "ut å gå". Jeg har bekkenløsning fra helvete og har fått beskjed om å ta det veldig mye med ro pga. flere styrtblødninger.

Man går gravid fordi det er nødvendig for å få barn! Ikke særlig smart du vel?

Hehe, liker måten du biter fra deg på. :D

Og må bare få si det jeg også: jeg var i grei form første graviditet, men unntak av 4-5 uker hvor jeg kun sov og spydde. Ellers var jeg på jobb, og ute i skauen, masse kynnere, trøtt som f..., men ser etterpå at jeg hadde lite å klage over. For med neste hadde jeg bekkenløsning og hoppet gråtende på krykker i 6 mnd, pluss hevelser og vann i kroppen som gjorde at jeg ikke kunne ha på meg sko og + + +. Og nå har jeg to barn, som var målet, og derfor gikk jeg gravid, selv om det var pyton. Opp og hopp, du liksom!

Anonym poster: 40f3e8d53e6de0d3651e5f59e8b2c259

Skrevet

En smuuuule nedlatende du kanskje???!!

Er også gravid for tredje gang og hater det. Er i uke 19 med sterk bekkenløsning. "opp og gå" du liksom... Jeg blir sengeliggende resten av dagen hvis jeg går mer enn 500 meter, uten overdrivelse. Jeg ligger ikke på sofaen fordi jeg synes det er gøy, men fordi jeg er sykemeldt og må bruke de få kreftene jeg har på de to barna jeg allerede har.

Hvorfor jeg er gravid når jeg hater det? Det må antagelig være fordi det er den eneste måten jeg vet om å få barn på, men kanskje du har noen kjekke triks i ermet der også?

Anonym poster: 765771f4c9b3accf3579074c4e0109c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...