Gå til innhold

"å bygge rede"


TLK

Anbefalte innlegg

flere som kjenner på at tiden begynner å bli knapp? :) satt akkurat å så på kalenderen.. så gikk det opp for meg at det faktisk bare er 9uker igjen til termin.. 9uker er jo ingenting.. tenker jeg må begynner å sette opp seng/stellebord og svi snart. når begynner man med det da?

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i underkant av 9 uker igjen her også. Men senga er montert (bare ikke satt på rett sted eller reid opp) og stelleplassen er ordnet. Jeg synes ikke det er noe for tidlig nå. Har du satt i gang nå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her var stellebord, vogge og lekekommode satt frem og fylt opp før påske :wub: Vi klarte ikke vente :wub:

Samboeren min har også laget stuebord uten skarpe kanter og dekket til så dekoderen og Playstationen ikke er trykkbar (jeg lurer litt på om han har glemt at ikke ungen går med en gang...) Vi har nå kjøpt inn alt vi trenger, det eneste jeg har utsatt er å vaske alt av klær og tøybleier, tenkte å ta det etter eksamen en gang, da har jeg fortsatt 6 uker igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå er det 7 uker igjen til termin. og nå har vi satt opp seng, ordnet stellekommoden med innhold og kjøpt det som skal kjøpes :P (og sikkert litt mer også :P ) har en følelse på at hun kanskje kommer litt før termin egentli.. ikke at jeg har noen grunn til det.. så går jeg over termin blir jeg nok ganske skuffa :P hehe.. gleder meg sånn til permisjon!! er fremdeles i full jobb og ukene flyr avgårde.. skulle ønske det var mer tid i døgnet, så man kunne kjede seg litt og få litt mer tid til å tenke på det som faktisk skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...