Gå til innhold

HELT ÆRLIG. Kaller dere dette slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei hun er ikke slank. Gunhild stordalen som ble linket til er slank.

Anonym poster: d9bcef541c0fbe30bb5109c903c19e9b

Gunhild Stordalen er ikke slank. Hun er ikke tynn engang, hun er mager - og det er slett ikke pent....

Anonym poster: d618f6ecf69b1f56af36a7f1e334c84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leser denne tråden skjønner jeg hvorfor så mange her inne påstår at de er overvektige i følge BMI selv om de er slanke. De tror helt oppriktig selv at de er slanke, tydeligvis.

Anonym poster: f79fd27de9a1b525e75a968e5de11802

Skrevet

Æsj skikkelig feit purke!

Feite lår og feite overarmer. Blæh, det fins så mange feite normenn at jeg snart spyr.

Anonym poster: dc5b60be62656bcc7e73de1fa73088e0

Skrevet

Absolutt slank! Hvor er hun fyldig henne??

Anonym poster: ea916638d73ab958d0c6fa5d71141fb8

Skrevet

Slank, og ikke fyldig i det hele tatt! :-)

Skrevet

Ja slank dame, ser ikke at hun er spesielt fyldig, hverken i brystparti, rumpe eller lår, mener hun er slank, ikke syltynn og ikke fyldig. Hun Kardashian er fyldig, ikke feit, men en fyldig og formfull . Feite folk har valker .

Anonym poster: 78458b78aefbd997b493675d94c9fa4d

Skrevet

Tror jeg ville kalle henne en flott dame. Skønner ikke helt hvorfor hun skal settes i en bås etter vekten?

Skrevet

Ser vi det samme bildet eller? Ja hun er slank, med former der det skal være.. Hadde eg hatt kroppen hennes hadde eg vert overlykkelig...

Skrevet

Synes hun går under kategorien velproporsjonert og slank. Slank er ikke det samme som tynn i mine øyne. Er du tynn har du ikke pupper eller rumpe... altså er man ikke lubben fordi man har pupper og rumpe. Det mener jeg da ^_^

Skrevet

Kaller det slank ja. Flott dame :)

Hun på bilde nr.2 er tynn og jeg synes ikke det er fint.

Skrevet

Jeg synes hun var normal - slank. Og dama til Stordalen er tynn.

Og jeg er ikke ei dundre på hundre, men 170 og 60 kg.. Noen her tror visst alle er tykke her..

Anonym poster: 590d4f5c515c8fa48990f8830e04b8cc

Skrevet

Pen og normalvektig dame, men hun er ikke slank i mine øyne. (Men det betyr ikke at hun er fyldig eller feit)

Jeg så faktisk "skal vi danse" att med svigermor, hun omtalte denne damen som en dundre og en matrone. Men hun og hennes generasjon mener jo man er tykk hvis man ikke ser ut som Twiggy :P

Anonym poster: bdf636caa9db3f8cb635dd7aaee7b817

Skrevet

https://www.google.n...rgen%2F;476;635

Hvor er hun kraftig?

Hun har jo ganske store armer og ikke akkurat smalt liv og flat mage... Jeg synes hun er veldig flott jeg, men ville ikke kalt henne slank. Synes hun ser sterk og sunn ut, og da gjør det ingenting at man ikke er nett og slank. Godt innenfor normalen, og fastere i fisken enn mange andre :)

Skrevet

Hvor er hun kraftig?

Hun har jo ganske store armer og ikke akkurat smalt liv og flat mage... Jeg synes hun er veldig flott jeg, men ville ikke kalt henne slank. Synes hun ser sterk og sunn ut, og da gjør det ingenting at man ikke er nett og slank. Godt innenfor normalen, og fastere i fisken enn mange andre :)

Kamera legger også på 10 kg da, det er ingen myte. Vil i alle fall kalt henne slank. Ikke tynn, men slank.

Hun går i alle fall ikke under det jeg ville kalt "fyldig"

Skrevet

Hvor er hun kraftig?

Kamera legger også på 10 kg da, det er ingen myte. Vil i alle fall kalt henne slank. Ikke tynn, men slank.

Det kommer kanskje an på hva man legger i fyldig, for meg er fyldig langt unna tjukk, men kan bety at man f.eks. har litt mer underhudsfett og dermed mykere former. Jeg har alltid pleid å omtale meg selv som kraftig, fordi jeg ikke er en spinkel liten alv, men veldig trent. Fyldig ville være feil på meg da jeg har lite underhudsfett og kurver, men jeg er 160 og 50 kilo, med bulkete rygg og armer. De fleste modeller ville være 10-20 cm høyere med samme vekt, også de som ikke ser sykelige ut. Men ser jo at det enkelte andre kaller kraftig eller fyldig er det jeg kaller overvektig/feit. Og da er det ikke rart man reagerer på at Hanne Sørvåg blir kalt fyldig og kraftig, selvsagt.

Skrevet

Hvor er hun kraftig?

Det kommer kanskje an på hva man legger i fyldig, for meg er fyldig langt unna tjukk, men kan bety at man f.eks. har litt mer underhudsfett og dermed mykere former. Jeg har alltid pleid å omtale meg selv som kraftig, fordi jeg ikke er en spinkel liten alv, men veldig trent. Fyldig ville være feil på meg da jeg har lite underhudsfett og kurver, men jeg er 160 og 50 kilo, med bulkete rygg og armer. De fleste modeller ville være 10-20 cm høyere med samme vekt, også de som ikke ser sykelige ut. Men ser jo at det enkelte andre kaller kraftig eller fyldig er det jeg kaller overvektig/feit. Og da er det ikke rart man reagerer på at Hanne Sørvåg blir kalt fyldig og kraftig, selvsagt.

Sant det,

Skrevet

På bildet med danse igor iført hvit kjole ( sikkert knipsa før de starta) for de fleste går litt ned i de ukene det pågår. Der på det bildet er hun litt lubben, littegrann. Null form på overarmer kun fett. Hun hadde godt av dansetreningen.

Anonym poster: d9bcef541c0fbe30bb5109c903c19e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...