Gå til innhold

Mann 40, kvinne 33. Rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig usikker...

Anonym poster: 609aa6b0cd83c304a54a0aa116d7dcda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som evt er rart? Aldersforskjellen? Synes absolutt ikke det. Her er jeg 35 og mannen 40.

Skrevet

Det er åtte år mellom meg og mannen og vi er betydelig yngre enn 40 og 33. Så det er overhode ikke rart.

Hvorfor bry seg om hva andre måtte mene?

Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt. Mer rart hvis de ble sammen da han var 23 og hun 16. Store aldersforskjeller der den yngste er akkurat blitt myndig ++, er spesielt i mine øyne. Hva gjør at "gamle" mennesker faller for noen de kan være foreldre til? Smaken min har forandret seg opp gjennom. Dess eldre jeg er, liker jeg at motparten ser tilsvarende voksen ut.

Anonym poster: 66a30f1cb143cea0f25702ba60fc041c

Skrevet

Jeg var 16 da jeg ble sammen med min kjærste på 24. Vi har hvert sammen i åtte år og har to unger :) Ingen som likte det i begynnelsen, men de så at vi hadde det bra. Ja aldersforskjellen var stor, men jeg var mye mer modnere enn mine jevn gammle venniner som bare tenkte på fest og fyll. Jeg fokuserte på skolen, jobb og da min kjæreste :)

Anonym poster: 7c69dbc4a7d9fe07f8d057506bb29c75

Skrevet

Det er åtte år mellom meg og mannen og vi er betydelig yngre enn 40 og 33. Så det er overhode ikke rart.

Men hva er det med han som synes at noen som er knapt voksen er attraktiv? Jeg skjønner at man kan møte en matchende personlighet. Er det du som er gammel for alderen, eller han som er fjortis?

Nå er ikke åtte år så mye, men dess yngre den yngste er, dess verre er det i mine øyne.

Skrevet

Men hva er det med han som synes at noen som er knapt voksen er attraktiv? Jeg skjønner at man kan møte en matchende personlighet. Er det du som er gammel for alderen, eller han som er fjortis?

Nå er ikke åtte år så mye, men dess yngre den yngste er, dess verre er det i mine øyne.

Vi er i begge i 20-årene, jeg i begynnelsen, han i slutten. Føler selv at jeg er voksen for alderen og dette med alder har aldri vært et tema. Heller ikke rundt hans venner.

Skrevet

Er 10 års forskjell mellom min og meg selv, alder er ikke et problem så sant det ikke er snakk om 13 - 40 ' ish

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg var 21 og samboeren var 28 når vi møttes, etter snart 4 år, så har vi skapt oss et fint liv med to herlige unger :) Ser ikke problemet med 7 års forskjell. Jeg har alltid vært regnet som voksen for min alder, hans venner trodde jeg var på hans egen alder (27-28 år) i starten, de ble veldig overrasket når jeg fortalte jeg var 21 år.. Vi står "mentalt likt" kan man vel si det som...

Skrevet (endret)

7 år er da ingenting når man er voksen?

Nå som jeg har passert 30, har jeg venner som både er 25 og 45, og har det like fint med dem alle.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Jeg og eksen hadde større mellomrom i alder, jeg var 18 og han var 31 år, han var litt yngre i tankegangen, og jeg litt eldre, så vi møttes vel fint rundt 25+ et sted.. Null stress, så lenge mentaliteten er på samme plan, så er det da virkelig ikke noe å si på det.

Anonym poster: 03938b58ab4ae59dfd6f44193e39927b

Skrevet

Alderen har vel ingen ting å si?! DU skal ihvertfall ikke blande deg opp i det ;)

Skrevet

Men i alle dager, dette var da ikke stor aldersforskjell i det hele tatt. Jeg ble samboer med min mann når jeg var 19 år, han er 18 år eldre enn meg. Vi er like lykkelig nå 11 år etter. Gift og to små barn. :)

Anonym poster: af98119ae3f2d454ea07cfcdbb968026

Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt. Mer rart hvis de ble sammen da han var 23 og hun 16. Store aldersforskjeller der den yngste er akkurat blitt myndig ++, er spesielt i mine øyne. Hva gjør at "gamle" mennesker faller for noen de kan være foreldre til? Smaken min har forandret seg opp gjennom. Dess eldre jeg er, liker jeg at motparten ser tilsvarende voksen ut.

Du mener at en 23-åring kunne vært forelder til en 16-åring?

Jeg kjenner forøvrig et par som ble sammen da hun var 16 og han 28. Nå er hun snart 50, og de har to voksne barn. Begge er særdeles oppegående og høyt utdannede mennesker. Alder er kun et hint om hvor noen befinner seg når det kommet til modenhet, det er umulig å si noe om kun ut i fra et tall. Selv kjenner jeg 15-åringer som på mange områder et mer modne enn et par 50-åringer jeg vet om.

Anonym poster: cc6b7fd4419d3926a270f54b2c366089

Skrevet

Du mener at en 23-åring kunne vært forelder til en 16-åring?

Jeg kjenner forøvrig et par som ble sammen da hun var 16 og han 28. Nå er hun snart 50, og de har to voksne barn. Begge er særdeles oppegående og høyt utdannede mennesker. Alder er kun et hint om hvor noen befinner seg når det kommet til modenhet, det er umulig å si noe om kun ut i fra et tall. Selv kjenner jeg 15-åringer som på mange områder et mer modne enn et par 50-åringer jeg vet om.

Anonym poster: cc6b7fd4419d3926a270f54b2c366089

Nei, det mener jeg ikke. Jeg snakket generelt om aldersforskjell.

Mindre aldersforskjell blir mer synlig dess yngre man er. Da er 7 års forskjell stor, mens det senere er mer ubetydelig. Derimot mener jeg at en generasjons aldersforskjell er spesielt uansett hvor gammel en er. 20 år + er mye, men selvfølgelig 20 og 40 år er litt annerledes enn 60 og 80 år, men mye likevel.

Føyer meg også til det noen sa i en annen tråd: Hvis det var en gutt på 19 som ble sammen med ei på 37 hadde langt flere hevet ett øyebryn eller to.

Jeg stiller også spørsmål med om disse ungen damene som sier de var så modne for alderen faktisk er det, eller om de bare føler det selv. De fleste forsvarer slike forhold med at de er så modne, men det er vel en nok så subjektiv synsvinkel. Selv om man faller for en eldre person er det ikke gitt at man er moden.

Skrevet

Hva er rart med 7 års aldersforskjell, herregud skal det være så snevert?

Skrevet

Kjempe rart!!!

Herregud for et duste-spørsmål! Hva pokker er rart med det?

Anonym poster: 19af6557a5a47f9685c73bf14f1c503e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...