Gå til innhold

Rart at Mette Marit blir sammenlignet med Grace Kelly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kongefamilien er jo de eneste som kan kjøre sitt private budsjett med røde tall og la staten ta regninga...

Anonym poster: 808b20d3eefb48ac4e49ea732f8ac79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om MM brukte narkotika på enkelte fester, var hun ikke dermed "gatenarkoman".

Det var like uvanlig at MM var skilsmissebarn og alenemor. Men i dag er det nok å se elegant ut for å bli godtatt. Så lenge hun holder seg slank, og holder seg til Haakon og representerer landet, er det vel greit nok...

Anonym poster: 5dfee40e7c84575402768db064f67690

Skrevet

Ei gatejente med heroinknekk kan aldri sammenlignes med Grace Kelly. Skammelig bare å antyde det!

Anonym poster: 80864a9c5a8600f24d7a13959ec95862

Skrevet

Jeg synes MM har kommet seg betraktelig siden første gang vi ble presentert for henne, og hun gjør en god jobb for Norge. Å sammenligne henne med Grace Kelly blir allikevel helt feil i mine øyne. Både utseendemessig og jobbmessig. I forhold til å jobbe for Monaco, gjorde nok ikke Grace så mye av det. I den tiden hun var fyrstinne i Monaco var det nok fyrsten som gjorde jobben. Hun var nok mer på utstilling og var et "tilbehør" for fyrsten. Frivillig arbeid gjorde hun nok, men det ble nok på en litt annen måte enn i dag. Kvinnesynet og likestillingen har kommet mye lenger i dag, så sammenligningen blir ikke helt reell. Utseendemessig var Grace i en helt annen klasse enn MM noen gang kommer til å bli. Å kalle MM et moteikon blir også helt feil for meg. Alle kan se bra ut når man har de klærne og folkene MM har disponible til enhver tid. Kronprinsesse Mary av Danmark begynner å nærme seg rollen som et moteikon. Hun er den desidert flotteste europeiske prinsessen.

Anonym poster: 9565a08b6f68b4140128a5f6558cb819

Skrevet

MM ligner kanskje litt på Grace Kelly.

Fyrstinne Grace høres ærerikt ut. Men "dronning Mette", hvordan kan det gå an? Burde heller vært Dronning Antoinette.

Anonym poster: 5dfee40e7c84575402768db064f67690

Overhodet ikke. GK hadde klare, blå øyne, utrolig hud, rene trekk og en ærefull fremtoning.

Mette-Marit må farge det slitne håret sitt lyseblondt som Grace's og det ser jo likevel ikke bra ut.

Anonym poster: 6aa183278ac110e5f16c2d80e550af5f

Det må da være utrolig trist og slitsomt å være så bitter og lite glad?

Er det bare kronprinsessen som får frem surskapen hos deg, eller er det alle som er bedre stilt?

Man kan si og mene mye om kongehuset, men å lire av seg ufine karakteristikker som du gjør, slår bare tilbake på deg selv og forteller oss som leser at du trolig ikke er veldig ressurssterk og nok sliter både med selvtillit og økonomi.

Ingen skam det altså, men det blir litt latterlig å prøve å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv.

Anonym poster: 74765523348b52abbe8614368d183640

Og det må være fælt å være så sneversynt som du er...

Jeg har ok økonomi og et utseende mange hakk over Mette-Marits, takk for spør.

Jeg ville heller tjent en tredel av det jeg gjør nå enn å ligne henne. Og det mener jeg. Men fint at vi alle har forskjellige preferanser hva angår utseende.

Anonym poster: 17cc83c5831f58eb0a5c9f52dc28be15

Vet du hva, at det tror jeg ikke på i det hele tatt!

Mennesker som er vellykkede i livet snakker ikke sånn om andre som du gjør.

Så du sitter nok der som den grå musen du er og gremmer deg over både utseende og status :)

Anonym poster: 74765523348b52abbe8614368d183640

Skrevet

Hun kommer aldri til å være i nærheten av GK.....Aldri.

Mette Marit ser ut som en hvilken som helst norsk kvinne på hennes alder som kjører til fotball trening og baker kaker til korpset. Ingenting elegant med henne.

Anonym poster: 98cd5c2db76fea1c16ec99996529c5e0

Skrevet

Måtte inn å google i bilder, og kikke litt på grace kelly. Det var en flott dame det!

Vår Mette Marit er ikke på det nivået.

Mary i Danmark er jo flott, men heller ikke i nærheten av grace kelly!

Muligens prinsesse Diana kan nærme seg, men ikke sikker på det.

Anonym poster: 596dc708ce7148921e345c4ee725b373

Skrevet

Ei gatejente med heroinknekk kan aldri sammenlignes med Grace Kelly. Skammelig bare å antyde det!

Anonym poster: 80864a9c5a8600f24d7a13959ec95862

Men så er det vel ikke noen som gjort det heller?? Sammenligningen var mellom MM og Grace Kelly og MM har aldrig vært noen gatejente med heroinknekk. Hvis det er mitt innlegg du hentyder til så sier jeg bare at jeg har mere respekt for en fd gatejente med heroinknekk hvis de snur om på livt sitt og gjør noe bra og blir til noe, en for noen som er født med livets alle goder i fanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...