Gå til innhold

pokker nå går alt galt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet ut samboeren idag tidlig for jeg ORKER ikke den kjeftinga!!! Ungene var som vanlig oppe kl7, spurte om han kunne stå opp siden jeg ikke har sovet så godt i natt og skal på jobb senere. Han sier jo hele tiden at jeg må si fra hvis jeg ikke får sove, så skal han stå opp med ungene hvis han har fri. Jada... Får et surt grynt tilbake før han stormer ned trappa og skjeller ut 3 glade barn som er våkne og klar til å få frokost så de kan gå ut å leke!

Går ned og sier at hvis han ikke klarer å gjøre noenting uten å kjefte kan han bare gå å legge seg igjen. Ungene står livredde og hylskriker så jeg trøster. Da blir han sur fordi jeg liksom lar de gjøre som de vil.. Noe jeg ikke gjør! Klarer å gi de beskjeder og konsekvenser uten å skjelle de ut (kjefting er ikke nok..)

Så sier jeg at jeg og ungene er Drittlei av at han kjefter lg smeller hele tiden og da stikker han, for han er lei av at jeg motsier han.

Han skulle komme hjem til jeg skal på jobb, men da er jeg redd han skal kjefte enda mer! Hva i helvete gjør jeg nå? Orker ikke mer! Ikke ungene heller! De går rundt

som nervevrak, livredd for å gjøre feil!

Anonym poster: 17617412791806314e4e5bf4069d4a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk en bag med klær til ham å be ham komme tilbake når han skjønner hva han gjør mot familien sin. Det er en utrolig tøft avgjørelse, men måtte gjøre det på min.

Det tok desverre måneder, men han søkte hjelp og nå et år seinere bor vi sammen igjen. Mannen går til psykolog en gang i uken. Vi har det bedre enn noen gang før og han er en bedre far for barna :)

Anonym poster: 73b852986ec77d4709004fccd7312d34

Skrevet

Pakk en bag med klær til ham å be ham komme tilbake når han skjønner hva han gjør mot familien sin. Det er en utrolig tøft avgjørelse, men måtte gjøre det på min.

Det tok desverre måneder, men han søkte hjelp og nå et år seinere bor vi sammen igjen. Mannen går til psykolog en gang i uken. Vi har det bedre enn noen gang før og han er en bedre far for barna :)

Anonym poster: 73b852986ec77d4709004fccd7312d34

Han kommer aldri til å gå til psykolog.. men hva skal jeg gjøre i mellomtiden? Vil ikke at ungene skal bo med han! Han klikker jo for de minste tingene! Blir sur og gretten! Men ungene kommer jo til å savne han..

Orker bare ikke mer! Er så mye styr med alt nå! Økonomien er rævkjørt, vi må flytte, og jeg jobber sånn at jeg må i så fall ha barnevakt!:-(

Anonym poster: 17617412791806314e4e5bf4069d4a15

Skrevet

Du sitter vel med svaret, HI? Om han ikke endrer seg vil du ikke at barna skal bo med ham. Er han klar over dette? Synes fint at et ultimatum som han kan tenke over utenfor husets fire vegger kan være en god løsning. Dvs pakk en bag og sett den klar til ham - så kan han finne et annet sted å være.

I kveld kan du kanskje prate med noen om å bytte vakt? Eller ta ut en omsorgsdag uten lønn, barnepasser-syk-dag eller sykemelding? Ville prøvd å flytte nærmere familien din om jeg var deg.

Kan du prøve å få tilrettelegging på jobben inntil alt har ordnet seg kanskje?

Anonym poster: 4271591ded9eb361a245408c0c1c6b93

Skrevet

... men slutt med kranglingen forran barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...