Gå til innhold

Ville dere dratt på legevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tydelig at medisinen min ikke virker, pollenallergi. Er så hoven i ansiktet og øynene , har det ikke godt:( jobber i barnehage og er mye ute. Aner ikke hvordan jeg skal takle jobb imorgen når øynene knapt går opp:(

Anonym poster: 3045da50aa1dad6a716f4d00791974cc

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er jo overdose med pollen nå, de advarte jo om at selv ikke-allergikere kunne reagere. Vi har en kompis som måtte oppsøke legevakten for å få hjelp, slik at han skulle klare jobben nå i helgen. Du kan jo i hvertfall ringe dem og høre om det er noen hjelp å få?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ringt og sjekket om det er noe de kan gjøre. Det må jo være ille å gå sånn.

Jeg har aldri merket noe til pollen før, men har de siste dagene klødd vannvittig i øynene, så det er nok som UU sier veldig mye pollen nå.

God bedring!

Skrevet

Tror jeg bare drar på den lokale legevakten og hører om det er noe de kan gjøre.. Dette holder jeg ikke ut:(

Anonym poster: 3003e0912a040872f10e782c2795db9c

Skrevet

Syns det er legevaktsgrunn. Her ringer man før man drar og avtaler tidspunkt, da får man vite hvor legevakten er og slipper å sitte i kø. Er det bare til å dra å stille seg i kø, så gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...