Gå til innhold

Barnet mitt sette en ripe i en bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 4967c43b1e79e86cf512b1fd481c74bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min 7 år gamle datter bestemte seg får og sette en ca 10 cm ripe i en bil i nabolaget, vet noen hva man skal gjøre når sånne ting skjer? bil eier har jeg snakket med og bil eier skal sende bilen til lakkering men jeg lurer på siden jeg har innboforsikring , dekker innboforsikring dette eller må jeg betale hele beløpet selv?? er det noen som kan hjelpe meg? takk til alle som svarer

Anonym poster: 5414fd545d8843a0c406d4ce060c6b8b

Skrevet

beklager bruker dette før første gang

Informativ tråd... ;)

beklager det ble litt tull =)

Anonym poster: 5414fd545d8843a0c406d4ce060c6b8b

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ring og sjekk med forsikringsselskapet, noen forsikringer dekker vel dette, men det er vel også mulig det er avhengig av om det var et uhell eller ikke. Og det kan fort bli dyrt om bileier bestemmer seg for at hele døren må omlakkeres...

Skrevet

Dersom du har forsikret barnet ditt, skal vel denne dekke både skader på barnet og skader barnet lager.

Anonym poster: 2cac89f319ac27c3ba3c077aabfdb163

Skrevet

Det er ikke bileier som bestemmer om hele døren skal lakkeres eller ei, det er det verkstedet som må avgjøre. Det kommer feks veldig an på fargen til bilen.

Er du heldig, har han kasko og godtar å bruke denne, da er det i tilfelle bare egenandelen du må betale. ellers så blir det veldig dyrt for deg..

Kanskje han ikke vil bruke kasko, for da mister han enten bonus, eller må bruke opp en skade.

Jeg fikk en ripe i min bil, ca 20 cm, måtte lakkere ganske litt av døren, kom på 22.000 ,- , jeg valgte å ta det på kaskoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...