Gå til innhold

Mann 43, kvinne 22. Rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om et forhold med såpass stor aldersforskjell?

Anonym poster: 5bae63fa76a9c32527a07bb661e20a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det viktigste i ett forhold er følelser, respekt, vennskap og at man har noe til felles. Alder har ingenting å si.

Jeg flyttet sammen med min mann når jeg var 19 år mannen min var da 37 år. Nå er vi gift, har to små barn og er fortsatt like lykkelige. 11 år siden vi flyttet sammen. :)

Anonym poster: 096b646edf41b332d19ea8be9b5cbd57

Gjest yrild
Skrevet

Jeg synes det er rart ja, men enhver må gjøre det de selv vil.

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt. Fire venninner fra 22-25 har eldre menn 38-45 og de har barn sammen. MIn er ni eldre, men hvert sammen med eldre også.

Anonym poster: 9fce0f4aa463a819c0c8f82f7c6a851a

Skrevet

Jeg er 42 år og har en sønn på 21 så for meg blir det helt feil å tenke på kompisene hans som potensielle partnere.

Men hver med sitt, kjærligheten kan tåle det meste.

Anonym poster: e5e3196604bc5bb5b7d955f59b083209

Skrevet

Barnslige menn som blir skilt i førtiårskrisa skaffer seg gjerne lettere kvinner å dominere.

Anonym poster: 200a90242cde8add579bd72df8760b83

Skrevet

Sikkert ikke mange som tenker at det er feil. Men ta det motsatte, hun 44, han 22, da får nok pipa en annen låt. Opplevde det samme for noen år siden (er ikke så gammel da) Min ex fant seg ei ung ei og det var ikke måte på hvor "heldig" han var. Ca 1 år senere ble jeg sammen med en som var endel år yngre, og da var det bare snakk om hvor feil det var.

Anonym poster: a6f3eeb512476b4277affe1a6015aeaf

Skrevet

ikke like rart som mann 48 og barn 15.

Jeg synes en slik aldersforskjell når man er så ung som 22 er litt rart( om jeg tenker på meg selv som 22åring) uten at jeg skal påstå at det er feil eller ekkelt. Jeg har veldig lyst til å si at alderen har svært liten betydning. Men da tenker jeg at man mentalt sett er nærmere hverandre enn alderen tilsier; en moden 22åring og/eller en ungdommelig 43åring. En "standard" 22 åring ville nok ha funnet en "standard" 43 åring svært lite attraktiv da de som regel befinner seg på svært forskjellige steder i livet.

Men kjærligheten spør ikke etter alder;)

Anonym poster: 08f4740da041c84ba73b22efd2b2ad9a

Gjest sug lut
Skrevet

Tja, hvem skal dere omgås? Du faller igjennom med hans venner, han er en klamp om foten med dine, selv om de av høflighet ikke vil si noe.

Skrevet

Barnslige menn som blir skilt i førtiårskrisa skaffer seg gjerne lettere kvinner å dominere.

Anonym poster: 200a90242cde8add579bd72df8760b83

Mine venninner er sammen med flotte mannfolk tross aldersforskjell. Gode og stabile forhold som har vart i over fire år på det meste. Forresten ingen av mennene er skilte heller ;)

Anonym poster: 9fce0f4aa463a819c0c8f82f7c6a851a

Skrevet

Jeg syns det er helt greit så lenge de har samme ønsker for livet. Det krever kanskje litt mer å møtes på halvveien i enkelte saker, men sånn ellers kan der fungere bra. Motsatt, 43 årig kvinne og 22 årig mann har jeg mindre tro på. Men det kan nok fungere det også.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg traff min mann når jeg var 21. Nå er han riktignok "bare" 12 år eldre enn meg, men vi henger nå rundt her på 7. året :)

Jeg hadde barn, han var ungkar. Hjalp sikkert litt :P

Skrevet

Han er 11 år eldre enn meg, og merker sjelden den aldersforskjellen. :)

Anonym poster: d2ee29757c7babf5824f262d8b9cd4c7

Skrevet

Ja det vil jeg si er rart. Kan ikke fatte hva en 22 åring skal med en på 43? Kjenner faktisk til noen med den aldersforskjellen, mulig det er dere HI, hvis dere skal ha barn til høsten? De jeg kjenner, der har mannen 2 barn fra før med 2 forskjellige kvinner som han aldri har stilt opp for, ser bare seg og sitt. Hun har klart å ødelegge et mangeårig vennskap mannen hadde, ved å si at kompisen er forelsket i henne og har prøvd seg på henne via facebookchat. Sannheten er at hun skrev veldig sexrelaterte meldinger til denne kompisen, men det har hun ikke sagt noe om. Sier alt om modenheten, eller mangel på modenhet hos henne, men de fortjener hverandre siden mannen er like umoden. Forholdet er dømt til å ryke, det har omtrent alle i vennekretsen sagt.

Anonym poster: 907426aa170c5a9f60acd1d03089322e

Skrevet

Rart og ekkelt.

Anonym poster: a3d333a5a456f7161d7aa3e0202cb2e5

Skrevet

Alder er et tall.

Men - det er alltid et men... Det er stor nok aldersforskjell, kanskje ikke akkurat nå, men det blir ikke mange år før forskjellen blir til å ta og føle på.

Hadde jeg fortsatt i mitt den gang 10 år lange forhold (hvilket var uaktuelt, siden han kastet meg ut), så ville jeg i dag, som 44-åring sittet med en mann på 73... Æh... Nei takk. Jammen glad for det i dag, at det tok slutt, selv om det var jæ***g å bli regelrett kastet ut.

Beklager, denne blir ikke signert med nick - av og til er det innmari greit å være anonym...

Anonym poster: 55554bb29293d3923919c4fe7366b49a

Gjest sug lut
Skrevet

Han er 11 år eldre enn meg, og merker sjelden den aldersforskjellen. smile.png

Anonym poster: d2ee29757c7babf5824f262d8b9cd4c7

Forskjell på elleve-tolv år og en hel generasjon.
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ei som er 63 nå og har en mann på 87. Hun er i full jobb enda, og livet hennes består iav nettopp jobben og pleie av sin gamle pleietrengende mann.

sikkert greit nå, men om noen år vil aldersforskjellen kunne bli veldig tyngende. :mellow:

Endret av Kari Mari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...