Gå til innhold

Dere som er rundt 10-11 uker...


Lessismore

Anbefalte innlegg

...hvordan er formen?

Her er det nesten ingen symptomer igjen. Ikke kvalm lenger, ikke så trøtt, og ikke så sulten. Jeg blir nesten litt bekymret. Ikke kjenner jeg noe i magen heller. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+1...samme her. De fleste symptomer er borte, litt kvalm om morgenen før frokost men ellers ingenting. Har mer energi og føler meg fresh igjen. Men har lest at det er normalt.

Skjønner godt du blir bekymret, det er jeg også :S har UL på fredag så håper alt er bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal koste på meg en ul jeg og. Bare for å se om det er noen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte nettop med doppler og fant hjertet til babyen :)

Kjøpte den på ebay...200kr inkl frakt. Det var UTROLIG beroligende å høre det :) mitt var 88 og babyen sitt var 165 <3

Men UL hjelper nok mye mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Ingen symptomer her heller... I hvert fall ingen sikre! Tett nese, men det kan like gjerne skyldes pollensesongen. Trøtt også, men så har jeg jobbet ekstremt mye siste tiden. Blir så stresset ifht MA. Herregud, før visste jeg ikke at det fantes engang. Lykkelig er den som er uvitende. Skal på UL neste tirsdag og blir knust hvis det ikke er noe liv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi det helt likt flykrasj. Jeg visste ikke om ma engang forrige gang jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetrine

Jeg er 10 uker og er fortsatt i elendig form :-(

Spyr/brekker meg hver morgen og må spise hver 3. time ellers spyr jeg igjen. Er trøtt konstant, men får ikke sove pga. restless legs. Begynt å få vondt i korsryggen (har aldri vond rygg ellers) og føler meg rett og slett i rævva form. Håper virkelig noen av disse symptomene går bort de nærmeste ukene for jeg begynner å bli deprimert...

Sorry for klagingen, men du spurte jo ;) , hehe!

Skal på Riksen for første del av duo-test i morgen så det blir spennende.

Endret av Vinglepetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting, ikke øm i bystene engang, av og til litt murring i magen, men lite.... Kanskje litt trøttere enn vanlig, men er mye bedre.

Har vel litt humørsvigninger enda tror jeg ;)

 

Synes å huske at det har vært slik de andre gangene og, plutselig forsvinner alt, og det er bare å vente på de beroligende sparkene, ikke lenge igjen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 12+4 nå og jeg har fått mindre murringer i magen, men brystene mine er kjempe vonde enda og jeg er forsatt kvalm på morran... Jeg kan se litt forandring på kroppen alt. Var hos jordmor forrige uke å da var jeg 11 uker, å da fant de ikke hjertelyden, men hun sa det var tidlig enda. Men blei jo litt redd kan du si "/..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+6 i dag og har mistet mange symptomer den siste uken. Før var jeg kvalm og uvel nesten hver dag, nå skjer sjekden og kun når jeg er veldig sulten. Puppene er nesten ikke ømme, og føles ikke like store lenger, magen er mindre oppblåst og føler meg lite gravid egentlig... Men har fått nye symptomer - smerter i bekken, korsrygg og mellom skulderblad, sliter med og sove om natta, hodepine, konstant tett nese (har egentlig vært siden uke 6) stikkinger i magen (forhåpentligvis fordi livmoren vokser og flytter rundt på andre organer....) og veldig kort lunte om dagen :) har bestilt ul neste torsdag og da bør det være en liten, livlig krabat der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+4

 

Føler meg elendig.

Kvalm, trøyt, halsbrann, enda mer kvalm, murringer, vondt i ryggen, konstant krampe i tåa?, svimmel...sa jeg kvalm.. usj.....konstant ekkel smak i munnen som om jeg enten har drukket sjøvann eller spist altfor mye hvitløk og følelsen av å ha drukket så mye at det skvulper langt opp i halsen. Får derfor ikke i meg særlig væske...

 

Er aldri dårlig/syk, men hver gang jeg er gravid så blir jeg så elendig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi er veldig forskjellig alle sammen =D... Lykke til alle herlige gravide der ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 12 i dag og jeg har generelt hatt lite symptomer. Ikke ømme pupper på mange mange uker. Eneste jeg har hatt er hyppig tissing, og uvel på ettermiddag og kveld (men ikke hver dag). Magen vokser ekstremt sakte også så jeg har jo lurt på om alt er som det skal og om det er liv. Var på første svangerskapskontroll i dag og hun hørte hjertet til mini slå. Så man trenger ikke ha kjempe mye symptomer for at ting allikevel er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av dere i uke 10-11 som har fått merkelige smerter/stikkinger i siden, lysken, ved navlen.. Generelt i alle deler av magen? Veldig ubehagelig og hatt det hver dag nå i nesten en uke.. Er det normalt? Kommer i bølger om natten også så jeg må krype i fosterstilling..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tilith. Tipper du sikter til ligamentsmerter. De kommer av at livmoren vokser. Hos meg kommer de som oftest når jeg reiser meg litt for fort, eller snur meg brått i senga. Skal visst være sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er helt sikkert det.. Fryktelig slitsomt da det er hele tiden! Har ikke vært gravid før, og håper det ikke er sånn i 6 mnd til.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du de hele tiden? Det har ikke jeg. Kun når jeg reiser meg/snur meg etc. Når jeg sitter stille, eller ligger i senga rolig, merker jeg ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer og går her, ser ikke noen sammenheng når stikkingen kommer. Sånn er det hele svangerskapet, verre på slutten. Betyr vel at det vokser og er som det skal. På slutten kommer all modningsstikkingen og. Synes det er litt koselig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme feelingen her! Har ikke følt meg mindre gravid på 11 uker enn hva jeg gjør nå, så det er kanskje vanlig? Egentlig litt allright å ikke vær så støl i magen, får nyte det så lenge det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...